1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Le van merülve a telefonom."

"Le van merülve a telefonom."

Fordítás:My phone is out of charge.

April 3, 2019

5 hozzászólás


Bencsika

Csak egy érdekesség: Ezt a mondatot angol környezetben mindig is úgy hallottam, hogy:

My phone is dead :)

July 17, 2019

ironcameleon

...vagy "my phone died"

August 30, 2019

Bencsika

Igen, simán :)

September 1, 2019

Panni729515

Ez azért elég elvont fordítása a mondatnak. Néhány mondattal ezelőtt a "charge" díjat jelentett. Mi köze van a lemerült telefonomnak a díjhoz. Vagy az egy "díj" ha nincs lemerülve.

April 3, 2019

9owls

A charge egyik alapjelentése a töltés, telefonnal vagy laptoppal kapcsolatban ezt használjuk. Charger: töltő, to charge: tölteni, charged: feltöltött, out of charge: lemerült.

Vannak más jelentései is, ezek közt a díj vagy költség is.
https://topszotar.hu/m/angolmagyar/charge

April 3, 2019
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.