1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "It is necessary to speak wit…

"It is necessary to speak with the patients."

Fordítás:Szükséges beszélni a betegekkel.

May 27, 2014

4 hozzászólás


Incus55

szükséges a betegekkel beszélni- miért nem jó?


kokusz_fagyi

Nálam is ugyanez.:D


la1260

Jelentettem.


mayva603

Ugyan azt írtam, mint a Duo, csak én nagybetűvel kezdtem, Ő kicsivel, az utolsó szó nálam is a "betegekkel", de nála valahogy egy bötüvel több lett, egy "K" betűvel. Namármosteznekinemjó megoldás. :) Jelentettem. ;)

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.