"O bir doktora benziyor muydu?"

Çeviri:Did he look like a doctor?

4 yıl önce

18 Yorum


receptoklu

Seem fiili ile kullanabilir miyiz ?

4 yıl önce

ehkarslioglu

It diye kullanilan canlilar doktor olamazken neden it kullanilabiliyor mantigini anlamiyorum. Siz hic bitkiden bir doktor gordunuz mu? Yoksa bir filmdeki karakter icin "it" kullanilabilir mi?

3 yıl önce

enginkaraka

Cinsiyetini belli olmayan, göremediğimiz yani bir kapı arkasındaki kişiler için "it" kulanılır.

1 yıl önce

Mrym_44

Burada bir resime bakıp da soru sormuş mesela

2 yıl önce

1043731154

doktoru it yaptınız ya helal olsun.

2 yıl önce

selocan1903

Like sevmek mi yoksa benzemek mi anlamadım

2 yıl önce

ersinturac

(fiil)like:sevmek, hoşlanmak,beğenmek anlamlarında kullanılır.

ingilizcede bazı fiiller belirli edatlarla kullanıldığında farklı anlamlara gelebiliyor. like burada edat olarak kullanılmış look fiiliyle birleşerek cümleye farklı bir anlam kazandırmış,

  • look like : benzemek
  • look at: bakmak
  • look for :aramak bu şekil epey örnek verilebilir,
2 yıl önce

Hsakar
Hsakar

Was he looking .... Neden olmuyor?

4 yıl önce

kbrazl
kbrazl

Cunku burda kalip kelime look like ve like ing almaz, benziyordu benzerdi anlamlarina gelir. Kendi basina like kullandiginda da genis, gecmis ve simdiki zaman anlamlarina gelebiliyor

4 yıl önce

kablll

To a doctor doktora demek değil mi?

4 yıl önce

kbrazl
kbrazl

Look like tan sonra bisey gelmez direk yazilir

4 yıl önce

KdrKT

"did she resemble a doctor"neden olmuyor

4 yıl önce

gokhan360

Birisi bu konuya açıklık getirebilir mi acaba? Burada 'it' ile kastedilen resimdeki doktorsa eğer 'it' kullanılabilir mi? veya 'it' için başka ilginç örnekler ya da bir kaynak verebilir misiz?

2 yıl önce

Tahaozr
Tahaozr

Vay canına dış görünüşten meslek sorgulama. Burnu marangoza çekmiş kulağı avukata gözü de pilota benziyor

1 yıl önce

receptoklu

was he looking like.. dogru degil miki

3 yıl önce

krewella2

Does he looks like a doctor? Nasil

3 yıl önce

jedaaa

it doktor için kullanılır mı? ve she doğruyken, he nasıl yanlış olur?

2 yıl önce

Sule1231

Hayır yaa like benzemek demek look like dış görünümü ifade eder. Bir hata var

2 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.