Duolingo is de populairste methode van de wereld om talen te leren. En het allerbeste: het is 100% gratis!

"Wij hebben geen olie op het moment."

Vertaling:We currently do not have oil.

0
4 jaar gelden

6 opmerkingen


Alex-Van-Wat
Alex-Van-Wat

"We currently have no oil" ook mogelijk

1
Reageer4 jaar gelden

FransSamet

Naar mijn mening ook correct; "currently do not have oil" suggereert nnm dat de olie wel in het assortiment zit maar dat het nu even tijdelijk niet leverbaar is.

3
Reageer4 jaar gelden

Soraya231

waarom zegt die dat dit verkeerd is:

we have not oli at the moment

waarom zegt die dat not, no moet zijn? kan iemand dit uitleggen aub?

0
Reageer2 jaar gelden

Soraya231

waarom kan not niet:

we have not oil at the moment

deze zin hierboven is gewoon goed waarom persee no?

kan iemand dit uitleggen aub?

0
Reageer2 jaar gelden

2200Lucia60
2200Lucia60

Voor Soraya. Als je het hulpwerkwoord "to do" gebruikt, dan is het NOT: We do not (don't) have oil. Zonder "to do" is het NO: We have NO oil.

0
Reageer11 jaar gelden

jako101173

"We do not have oil for the moment" is dat geen correct Engels?

0
Reageer2 maanden geleden