1. Forum
  2. >
  3. Onderwerp: English
  4. >
  5. "Wij hebben geen olie op het …

"Wij hebben geen olie op het moment."

Vertaling:We currently do not have oil.

May 28, 2014

6 opmerkingen


Alex-Van-Wat

"We currently have no oil" ook mogelijk


FransSamet

Naar mijn mening ook correct; "currently do not have oil" suggereert nnm dat de olie wel in het assortiment zit maar dat het nu even tijdelijk niet leverbaar is.


2200Lucia60

Voor Soraya. Als je het hulpwerkwoord "to do" gebruikt, dan is het NOT: We do not (don't) have oil. Zonder "to do" is het NO: We have NO oil.


ZKrcKz

Waarom dit niet mogelijk? "We currently have not oil"


nob0dyy

Waarom klopt 'we haven't oil at the moment' of 'we doesn't have oil at the moment' niet?


LeAnn13342

"We do not currently have oil" should also be accepted.

Leer Engels in slechts 5 minuten per dag. Gratis.