1. Forum
  2. >
  3. Konu: Russian
  4. >
  5. "Мой брат хорошо готовит."

"Мой брат хорошо готовит."

Çeviri:Benim erkek kardeşim iyi yemek yapar.

April 6, 2019

10 Yorum


Pervinaa_

Yemek sozu yok ama cevirince yemek sozu yaziyor ve yalnis diyor


XanimHesem

Dogrudur yemek sozu yoxdur ona gore bir canimi itirdim .


zehra559044

Ne yani sizce "benim erkek kardeşim iyi yapar/hazırlar" mı olmalı? Evet yemek kelimesi yok ama o olmadan çevirince anlamsız oluyor


merhattape

Готовит ruscada yemek hazirlamak manasinda kullanilan ozel bir fiil. Yani sadece yemek yemek hazirlamakanasinda kullanılır


Fredo201401

Yanlışlık var lütfen düzeltiniz.


Ysfaksy

Benim erkek kardeşim iyi yemek pişirir yazdım kabul etmedi


idris484027

Hata falan yok Ruscada bazen öyle sesleniyor mesela , , я кушаю '' normalde ben yerim ama ruscada ben yemeği yiyorumdur yani anlamın öyrenin ilk önce söz be söz aktarmayın o zaman hiç bir dil öyrenemezsiniz


HasanEmreU

Burada hata nerede , ben mi gormedim


MaralMamed2

Готовит _yemek yapmak diye tercume edilir .

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.