1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "We came home later."

"We came home later."

Çeviri:Biz eve daha sonra geldik.

May 28, 2014

21 Yorum


AhmetKarak

Eve geç geldik olmaz mi


Selcen_Ozturk

o "we came home late"


GokhanAydn

To preposition kullanmak gerekmiyor mu


lgirgin1

"Home" derken "to" kullanılmıyo ama "house" kelimesine "to" gelir


sonmez35

Biz eve sonradan geldik neden olmuyor


BurakAkay5

Sözlüğe bakınca, sonradan kelimesi için afterwards kullanıldığı görülüyor.


Moraes48

Eve daha gec geldik kabul olmaz mi sayin Selcen Hanim?


kenercan

Eve sonradan geldik neden olmuyor


HusamettinUzun

Sonra biz eve geldik de kabul edilmedi neden?


Merve874063

Neden came to home değil ?


adali0909

Sonra biz eve geldik kabul etmedi


sude475243

Biz eve gec geldik olmaz mi ?


b.usamee

later: sonra demek. late: geç demek

biz eve geç geldik demeki içinde "we came home late" şeklinde olurdu


RamazanBay18

Biz eve sonra geliriz nasıl yazılıyor


gulhan544799

Home bir tekil isimse niye başına the gelmemiş?


NahitGndz

Daha sonra biz eve geldik neden yanlış


Dilara924399

Bu cümle daha çok bir şey anlatıyormuşsunuz da cümlenizin, yaptığınız işin devamı olarak "daha sonra" demişsiniz gibi


nyunal

Hayir burda biz kelimesi unutulmus hatali tercume


HusamettinUzun

Biz olmasa da olur ama olsa da olurdu yani


Colpak

Sonra eve geldik = sonra biz eve geldik

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.