"We came home later."

Çeviri:Biz eve daha sonra geldik.

May 28, 2014

13 Yorum

Konu önem sırasına göre

AhmetKarak

Eve geç geldik olmaz mi

May 28, 2014

Selcen_Ozturk

o "we came home late"

May 29, 2014

GokhanAydn

To preposition kullanmak gerekmiyor mu

June 16, 2014

lgirgin1

"Home" derken "to" kullanılmıyo ama "house" kelimesine "to" gelir

June 21, 2018

sonmez35

Biz eve sonradan geldik neden olmuyor

May 19, 2015

Moraes48

Eve daha gec geldik kabul olmaz mi sayin Selcen Hanim?

January 26, 2015

kenercan

Eve sonradan geldik neden olmuyor

January 19, 2015

HusamettinUzun

Sonra biz eve geldik de kabul edilmedi neden?

February 20, 2015

Merve874063

Neden came to home değil ?

February 16, 2016

adali0909

Sonra biz eve geldik kabul etmedi

November 8, 2016

sude475243

Biz eve gec geldik olmaz mi ?

March 8, 2017

b.usamee

later: sonra demek. late: geç demek

biz eve geç geldik demeki içinde "we came home late" şeklinde olurdu

March 14, 2017

RamazanBay18

Biz eve sonra geliriz nasıl yazılıyor

April 26, 2017
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.