1. Forum
  2. >
  3. Konu: Russian
  4. >
  5. "Tatlı için dondurma satın al…

"Tatlı için dondurma satın al."

Çeviri:Купи мороженое на десерт.

April 7, 2019

7 Yorum


Cemkiz

''купи мороженое для десерта'' Böyle yazılırsa acaba ikinci bir cevap olamaz mı?


Ali494298

Bence для olmaliydi


Hasan232

Bence bu düz ele


Sener84

Bencr doğrusu bu


Hasan785365

Bence de дла olmalıydı. Nasıl istiyorlarsa öyle kullanıyorlar


Burakcan1995

Bu doğru diyenler neden doğru olduğunu açıklayabilir mi? Neden для değil?


tamer394918

verilen butun orneklerde для kullanildi burada neden на kullaniliyor?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.