Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Annem evine girer."

Çeviri:My mother goes into her house.

4 yıl önce

9 Yorum


AhmetKarak

To da olabilmeli bence evin icine girer demiyor ki sadece into olsun

4 yıl önce

akinemanet

çünkü evine "gider" demiyor "girer" diyor

3 yıl önce

trgytrn

Enter into

3 yıl önce

osenturk

My mother enters her house olmazmı

2 yıl önce

egeninefesi03

Into the her house daki the fazla mı

3 yıl önce

harundemirkaya

neden ...enter into... olmuyor?

4 yıl önce

ehooo

başka bir cümlede "walks into" girer anlamına gelmişti. neden burada olmuyor?

4 yıl önce

Dpumetin

İki cümle önce 'I walk into the home ' eve girerim çevirisi doğru kabul ediliyor ben de burda ona göre yapinca başka bir şekilde cevap veriyor.neye ne cevap vereceğimi Anlamadım gitti .

4 yıl önce

murat342427

Home ile house fatki ne

6 gün önce