Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"That would have changed the match."

Çeviri:O, maçı değiştirirdi.

4 yıl önce

4 Yorum


ZekiyeDoku

would have changed: "değiştirmiş olurdu" would change: "değiştirirdi"

olmaz mı? birincisinde maç olmuş bitmiş ondan sonra yorum yapılırken kullanılan bir ifade....ikincisinde maç bitmemiş keşke şu olsa ...maç değişirdi...

4 yıl önce

YunusDurmu2

Haklısın have been aslında olmak anlamında. Örneğin geçmiş zaman kullanımı " We would have drank together (Biz beraber içmiş olurduk.)." Gelecek zaman kullanımı "we will have drank together (biz beraber içmiş olacağız)"

2 yıl önce

Berru17

Match eslesme anlaminda da kullanilamaz mi?

3 yıl önce

elif_melissa
elif_melissa

Bu-şu farkeder mi

1 yıl önce