"Eu nu muncesc duminica."

Traducere:I do not work Sundays.

May 28, 2014

17 comentarii
Această discuție este blocată.


manucach

Propozitia e cu " duminica", nu duminicile , nu ?


DianaGrigoriu1

Ai dreptate! este sunday nu sundays


UlmeanuCod

I do not work on sundays


timithatboy

I do not work Sunday de ce nu merge?


iiai

Pentru că varianta propusă de tine s-ar traduce "Eu nu muncesc duminică." (duminica următoare). Pierzi sensul general al propoziției.


Bellatrix27Black

Pe Google scrie ca e sundays si nu sunday


iiai

ala384369, te referi la Google Translate? Mai durează până va traduce perfect.


CameliaCri

Un alt raspuns: Eu nu muncesc Duminicile.


GelaJurcan1

E duminica ...la singular


iiai

Nu e la singular, este forma articulată cu articolul hotărât. La singular este "duminică".

Dacă folosești singularul și spui ”Nu muncesc duminică” te referi la duminica următoare.

Dacă spui ”Nu muncesc duminica” te referi la ziua de duminică în general, prin urmare la toate duminicile.


maria502313

Si atunci de ce nu imi acceptă raspunsul?


CorneliuBi2

Dumineca=Sunday, and Duminicile=Sundays


plesea2

Eu nu muncesc DUMINICA ,deci la modul general ,toate duminicile=sundays


Marian159213

Ce prosti sunt astia ... duc mereu multe fraze la extrem cu traducerile si nu accepta alte sinonime ... de ce tot merg in extrem cu mizeriile astea de "traduceri" unde noi trebuie sa invatam nu sa ne incurcam si sa ne enervam. Sunt exact ca profesorii aia frustrati din generala de cautau orice ❤❤❤❤❤ mic sa iti bage un 4.


BA0LaFSa

ati cerut DUMINICA nu DUMINICILE, sau IN ZILELE DE ....


maria51306

Bravo iiai,am inteles perfect sensul si cred ca ai dreptate.Multumesc

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.