Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"Who eats fish?"

Traducere:Cine mănâncă pește?

acum 4 ani

7 comentarii


Ioana172005

Eu mananc peste Imi place pestele♡♡♡

acum 3 ani

swef
swef

la ce intrebari se mai adauga "s" la verbe?

acum 4 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

Nu inteleg intrebarea ta. O poti reformula?

acum 4 ani

swef
swef

de ce s-a scris eat cu "s" la sfarsit? e valabil si pentru which?

acum 4 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

Forma verbului (”s”-ul) depinde de subiectul propoziției, nu de altceva.

Când avem ”who” = ”cine”, acesta este subiectul, iar verbul se folosește la persoana a treia singular (de aceea apare ”s”-ul).

Dar când avem ”which” = ”care”/”ce”, în general nu acesta este subiectul ci un substantiv care urmează după el. Deci verbul se acordă cu acel substantiv.
(singular) - Which boy drinks? = Care băiat bea?
(plural) - Which boys drink? = Care băieți beau?

acum 4 ani

george.ferrer

Nu mia validat raspunsu de ce.la intrebarea who eats fish eu am raspuns cine mananca peste

acum 2 ani

Iiulia1

Cuvantul fish este si la singular si la plural de asta trebuie sa avem grija

cu 9 luni în urmă