1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "Who eats fish?"

"Who eats fish?"

Traducere:Cine mănâncă pește?

May 28, 2014

8 comentarii


Ioana172005

Eu mananc peste Imi place pestele♡♡♡


swef

la ce intrebari se mai adauga "s" la verbe?


fantomitzah

Nu inteleg intrebarea ta. O poti reformula?


swef

de ce s-a scris eat cu "s" la sfarsit? e valabil si pentru which?


fantomitzah

Forma verbului (”s”-ul) depinde de subiectul propoziției, nu de altceva.

Când avem ”who” = ”cine”, acesta este subiectul, iar verbul se folosește la persoana a treia singular (de aceea apare ”s”-ul).

Dar când avem ”which” = ”care”/”ce”, în general nu acesta este subiectul ci un substantiv care urmează după el. Deci verbul se acordă cu acel substantiv.
(singular) - Which boy drinks? = Care băiat bea?
(plural) - Which boys drink? = Care băieți beau?


Enoh891006

Nu este neaparat să respectam tot timpul regula pe care o stim la acest timp ?si anume PRESENT SIMPLE.Adica eu stiu ca la interogativ avem : Do/does + S+Vb.


george.ferrer

Nu mia validat raspunsu de ce.la intrebarea who eats fish eu am raspuns cine mananca peste


Iiulia1

Cuvantul fish este si la singular si la plural de asta trebuie sa avem grija

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.