"Who eats fish?"

Traducere:Cine mănâncă pește?

May 28, 2014

6 comentarii
Această discuție este blocată.


swef

la ce intrebari se mai adauga "s" la verbe?


Ioana172005

Eu mananc peste Imi place pestele♡♡♡


Enoh891006

Nu este neaparat să respectam tot timpul regula pe care o stim la acest timp ?si anume PRESENT SIMPLE.Adica eu stiu ca la interogativ avem : Do/does + S+Vb.


george.ferrer

Nu mia validat raspunsu de ce.la intrebarea who eats fish eu am raspuns cine mananca peste


Iiulia1

Cuvantul fish este si la singular si la plural de asta trebuie sa avem grija


Florentina873681

Sunetul who nu este clar.

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.