A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Cukor nélkül szoktad inni a kávédat?"

Fordítás:You take your coffee without sugar?

4 éve

10 hozzászólás


monika.kov

A kérdő mondat szórendje, segédige használata?! Miért jó ez így?

4 éve

RolandSzak

'You take your coffee without sugar?' - Do nem kellene elé?

4 éve

EvaRadanyi

Szerintem ezt a mondatot senki nem tudta jól lefordítani, hiszen az előző leckékben még véletlenül sem volt ilyen és hasonló mondat. Sajnálatos!

3 éve

Zsolt_J

You drink your coffee without sugar? E mondatba szerepel a "drink" szó és inkább ez a megfelelőbb válasz.

2 éve

maria.deme2

Any. ez mit jelent?do you drink coffee without the sugar ezt írtam de ezt kaptam helyes válaszként do you drink coffee without any sugar

4 éve

oszkar37

Szerintem is kell a segédige

3 éve

OktavianVa

Állító mondat a végén kérdőjellel, hurrá

2 éve

somogyi.to

used to? Nem az jelenti a szoktamot?

11 hónapja

AttilaBnki1

Ez eleg gyenge egy példamondat volt.

6 hónapja

Nomoney2

Nem volt a paneleken 'drink', kínomban You take coffee without sugar-t kattintottam, és elfogadta. Pedig a take az nálam inkább a készíted, mint az iszod...

1 hónapja