"Ez a zöld"

Fordítás:This green

4 éve

4 hozzászólás


Neomien
Neomien

"This is the green one"-t írtam, azt nem fogadta el. Nekem a "This green" inkább rámutatást jelent, azaz leginkább "Ilyen zöld(et)"-nek fordítanám.

1 éve

archrodney
archrodney

Én is azt írtam és nekem sem fogadta el. Jelentettem...

1 hónapja

oregkvinto

it is the green miért nem jó?

4 éve

Maminti.
Maminti.

Mert az azt jelenti: "Ez zöld", nem azt, hogy "Ez a zöld".

4 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.