A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Nem engedik neki, hogy macskája legyen."

Fordítás:They do not let him have a cat.

4 éve

17 hozzászólás


Balna1988
Balna1988

miért nem kell a "to"?

4 éve

IstvanBorsanyi

Na ez engem is érdekelne.

3 éve

csokimatyi

engem is

2 éve

BoldizArt

Engem is érdekel. Ha valki tudja a választ, írja le. Köszi. :)

1 éve

SandorLajko

Miért have? A him/neki E/3 és ezért nem has a helyes?

4 éve

uno20001

Azért have mert a "let" egy segédige, és azok után mindig a "szótári" alak áll.

4 éve

csaragabi

Az 1. és a 3. mandat tökéletesen azonos! Ezért jelöltem meg mind a hármat!

3 éve

GyrgyFnyes1
GyrgyFnyes1

Elnézted a harmadikban egy pók tulajdonlását próbálják tiltani.

2 éve

peter2701

De nem úgy lenne a helyes ,hogy:"They do not let him TO have a cat "?Nem kell a "to"?

1 éve

Gizus123

A "They do not let her have a cat" nem ugyanazt jelenti nőnemben?

3 éve

felejthetetlen

Szerintem a They do not let him have a cat mondaton kívül a They do not let her have a cat mondat is jó. Mindkettőt bejelöltem, a válasz mégis helytelen volt. Miért?

3 éve

Fricc85

They don't let her that she has a cat. Ez igy jo?erre gondolatam a mondat lattan eloszor....

2 éve

cptpeter

De miért miért miért miért miért????? Miért ilyen agyhalott???? Let him let her miért miért hiba? Miért ?????? Miért nincs a magyar mondatba jelölve a neme !!! Miért miért???

2 éve

Tamas51

Nem hiba. A let him is jó meg a let her is. Mi miért?

2 éve

cptpeter

nem fogadta el a "másik nemet" válasznak!

2 éve

Tamas51

Ha ilyennel találkozol jelezd. Biztos elkerülte a készítők figyelmét.

2 éve

PalNabilek

Senki nem segített (eddig) abban, hogy miért nem kell a "to"!

2 hónapja