1. Forum
  2. >
  3. Temat: English
  4. >
  5. "He does not have shoes."

"He does not have shoes."

Tłumaczenie:On nie ma butów.

May 28, 2014

4 komentarze


TheSlonzok

Skoro does znaczy nie ma. To po co not have? Czy to nie jest podwójnie zaprzeczenie?


yuioyuio

Generalnie does to do (=robić) + końcówka -s, ale w tym zdaniu jest tylko czasownikiem posiłkowym – nie znaczy nic, ale potrzebny jest do stworzenia konstrukcji gramatycznej. Jedynym przeczącym słowem w tym zdaniu jest not, więc nie ma podwójnego przeczenia.


kazik19549

Nie wiem czy sobie poradzę z tymi zawiłościami j. angielskiego ale na razie traktuję to jako zabawę, a z czasem kto wie. Pozdrawiam.


Patryk354642

Po co jest te does?

Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.
Rozpocznij