A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"You have food."

Fordítás:Van ételed.

4 éve

8 hozzászólás


LajosBujts

szerintem a kaja és az étel nem olyan nagy eltérés, hogy hibának legyen véve.

4 éve

bmxstreet94

Én is kajának írtam.

4 éve

Drusantia

a kaja szleng kifejezés, azért nem jó.

4 éve

AlexaSalam

És az hogy "neki van" miért nem fogadja el?

3 éve

Zsofiiasd

Mert nem E/3 esetbe van hanem E/2-be :)

3 éve

JzsefLoson

Nics kajam dancsópeter nem engedte neg h legyen

3 éve

BalazsNada

Én is kaját írtam =(

4 éve

Gabor485276

Itt mi dönti el hogy többes szám e?

2 hónapja

Kapcsolódó fórumok