"Youhavefood."

Fordítás:Van ételed.

4 éve

9 hozzászólás


LajosBujts

szerintem a kaja és az étel nem olyan nagy eltérés, hogy hibának legyen véve.

4 éve

bmxstreet94

Én is kajának írtam.

4 éve

Drusantia

a kaja szleng kifejezés, azért nem jó.

4 éve

AlexaSalam

És az hogy "neki van" miért nem fogadja el?

4 éve

Zsofiiasd

Mert nem E/3 esetbe van hanem E/2-be :)

4 éve

daimon75

Egy másik leckénél a "We have soup" -ra a program elfogadta megoldásként, hogy "Levest eszünk". Ugyanezt a logikát követve a "You have food" -nál miért nem jó válasz, hogy "Eszel"?

3 hónapja

BalazsNada

Én is kaját írtam =(

4 éve

JzsefLoson

Nics kajam dancsópeter nem engedte neg h legyen

3 éve

Leed_Wover

Itt mi dönti el hogy többes szám e?

7 hónapja

Kapcsolódó fórumok

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.