1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "My clothes"

"My clothes"

Çeviri:Benim giysilerim

May 28, 2014

57 Yorum


oakkuzu

Giysi ile kıyafet aynı değilmi


furkanege

Evet kabul etmedi mi


ilaydakurtulmu8

Kabul etmesi lazım aslında


zelrem

bende aynısını yazdım kabul etti


ig-mert.f1

dress elbise cloth kıyafet olarak gösteriyor ama burda sırtımızdan vurdu


galata05

My Clothes = benim elbiselerim anlamına geliyor aklıma takılan Clothes kelimesinde S takısı kalkarsa benim kelimesi kalkar mı.? sadece Elbiselerim olur doğrumu


SmbLyLmz

Sadece clothe olursa elbise olur, My keLimesi kalkarsa aitliği kalmaz ki. Elbiselerim - my clothes Elbisem ya da benm elbisem - my clothe


defne_eroglu

clothe değil cloth


furkanege

Hayır ozaman benim elbisem olur çoğul eki kalkar


Gke851858

clothe diydirmek demek. clothes ise kıyafet demek. çoğul ek deil yani :)


Cutepanda.

Olur ben öyle yazdım kabul etti


Tabriz11

Cambly

İngilizce öğrenenlere tavsiye ediyorum.7/24 yabancı öğretmenlerle pratik yapın.

Bu linkten kayıt olanlara 15 dakika bedava veriliyor.Bununla sistemin gücünü test ede bilirsiniz.

http://www.cambly.com/invite/tabriz0

Linkten kayıt olup turkiyre016 kupon kodunu kullanin ve daha 30 dakika bedava gelsin


-lalalalisa_m-

@tabriz11 saol bende başlayacağım ;)


Gke851858

lan benim kıyafetim yazdım YANLIŞ KELİMEYİ KULLANDINIZ diyoo sensin yanlış kemçük ağızlııı


Cutepanda.

Kötü söz söyleme zaten yanlış bunu yazarak sadece kendini kandırırsın


Cincirimin

Ben sadece giysilerim dedim ama kabul etmedi


tugcekaplan54

eldivenin ingilizcesi ile karıştırdım sanırım


ramazanakbulut0

elbise ,kıyafet , giysi hepsi aynı değil mi


Ravza972789

Kıyafet giysi aynı ama elbise dress olarak geçiyor


buse773223

Clothes kelimesi elbise anlamına geliyor my clothes da benim elbisem demek.Ama kabul etmedi ben mi yanlış biliyorum acaba??


Ravza972789

Elbise dress, bu yüzden kabul etmemiştir


UmutKose2

giysi ve elbise arasındaki bariz fark kafamı çok karıştırıyor


denizirmak7

Aynen banada öyle oluyo bi sorun var heralde


denizirmak7

Kolay ama bir sorun var


denizirmak7

Doğru ama bir harfi yanlış yazmış olabilirsiniz


sari460217

Ben doğru yaptım çok basit bir örnekti


furkanyaln989587

57NMH5 BU KODU KULLANARAK KULÜBÜME KATILIN


BatuhanCor

Giysilerinizle karıştırma


kadir39467

Biraz once kiyafet yazdim kabul etmisti,simdi olmaz diyor.


MELH615664

Giysi elbise bir değilmi niye kabul etmedi


vedata

dresses ve clothes arasında ne fark var anlatabilir misiniz?


arjenekinci

Ben doğru yaptım


MuratGarip

Benim giyeceklerim yazdım kabul etmedi.


Efe20948

Ya yanlışıkka koymayı unuttum


WearAMaskPlease

Illa my yazmak zorundamiyiz


Ebrar476502

Çoook güzel bir uygulama


Aliye354139

Giysiler Clothes ise giysi ne??


Ademkrmn

My clothes canımı sıktı söylüyorum yanlış diyor


remAltnyzk

Ya ses algılamıyor


OmurGzel59

Clothed yazdım ya genelde harf hatalarında tamam derdi


Ebubekir5151

5 saattir söylüyorum kabul etmiyor


dilara588975

Arkadas bu ne bencr elbiseler ve giysiler ayni


Hira_9

Takıldın mı? Pes etme!

My=Benim Clothes=Giysiler (-im)

Dualingo'yu kullandığınız için teşekkür eder, iyi dersler dileriz

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.