"My clothes"

Çeviri:Benim giysilerim

May 28, 2014

37 Yorum


oakkuzu

Giysi ile kıyafet aynı değilmi

May 28, 2014

furkanege

Evet kabul etmedi mi

March 3, 2015

zelrem

bende aynısını yazdım kabul etti

November 27, 2015

sari460217

Evet aynı

January 11, 2018

Ravza972789

Benim kabul etti

September 1, 2019

galata05

My Clothes = benim elbiselerim anlamına geliyor aklıma takılan Clothes kelimesinde S takısı kalkarsa benim kelimesi kalkar mı.? sadece Elbiselerim olur doğrumu

November 8, 2014

SmbLyLmz

Sadece clothe olursa elbise olur, My keLimesi kalkarsa aitliği kalmaz ki. Elbiselerim - my clothes Elbisem ya da benm elbisem - my clothe

December 20, 2014

Aya11622

Clothe olursa giydirmek ve ya giysi sağlamak anlamına gelir.

June 17, 2019

furkanege

Hayır ozaman benim elbisem olur çoğul eki kalkar

March 3, 2015

Gke851858

clothe diydirmek demek. clothes ise kıyafet demek. çoğul ek deil yani :)

March 16, 2017

Tabriz11

Cambly

İngilizce öğrenenlere tavsiye ediyorum.7/24 yabancı öğretmenlerle pratik yapın.

Bu linkten kayıt olanlara 15 dakika bedava veriliyor.Bununla sistemin gücünü test ede bilirsiniz.

http://www.cambly.com/invite/tabriz0

Linkten kayıt olup turkiyre016 kupon kodunu kullanin ve daha 30 dakika bedava gelsin

December 15, 2016

Gke851858

lan benim kıyafetim yazdım YANLIŞ KELİMEYİ KULLANDINIZ diyoo sensin yanlış kemçük ağızlııı

March 16, 2017

IILKAYA

Orda giysilerim olucak da ondan

November 29, 2017

Ravza972789

Hayır kıyafetlerim yazmalıydı öyle kabul ediyor çoğulu unutmuş arkadaş

September 1, 2019

SSlaDili

Çoğul yapman gerek

November 30, 2017

Cincirimin

Ben sadece giysilerim dedim ama kabul etmedi

November 21, 2015

tugcekaplan54

eldivenin ingilizcesi ile karıştırdım sanırım

January 13, 2016

sari460217

Olabilir

January 7, 2018

ramazanakbulut0

elbise ,kıyafet , giysi hepsi aynı değil mi

July 25, 2016

Ravza972789

Kıyafet giysi aynı ama elbise dress olarak geçiyor

September 1, 2019

buse773223

Clothes kelimesi elbise anlamına geliyor my clothes da benim elbisem demek.Ama kabul etmedi ben mi yanlış biliyorum acaba??

June 17, 2017

Ravza972789

Elbise dress, bu yüzden kabul etmemiştir

September 1, 2019

UmutKose2

giysi ve elbise arasındaki bariz fark kafamı çok karıştırıyor

November 21, 2017

denizirmak7

Aynen banada öyle oluyo bi sorun var heralde

December 10, 2017

denizirmak7

Kolay ama bir sorun var

December 10, 2017

denizirmak7

Doğru ama bir harfi yanlış yazmış olabilirsiniz

December 10, 2017

sari460217

Ben doğru yaptım çok basit bir örnekti

January 11, 2018

furkanyaln989587

57NMH5 BU KODU KULLANARAK KULÜBÜME KATILIN

January 14, 2018

BatuhanCor

Giysilerinizle karıştırma

March 21, 2018

Smyy9Walkingdead

Benim kiyafetlerim dedim yanlis oldu

July 15, 2018

Smyy9Walkingdead

Pardon ' ben kiyafetlerim' yazmisim

July 15, 2018

ayan788467

Haaarrrika

March 11, 2019

mburak07

Evet

March 13, 2019

ayan788467

Harrrikka

March 11, 2019

SamirGreso

Benimkini etmedi

September 15, 2019

kadir39467

Biraz once kiyafet yazdim kabul etmisti,simdi olmaz diyor.

October 2, 2019

MELH615664

Giysi elbise bir değilmi niye kabul etmedi

October 4, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.