1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "They have followed the order…

"They have followed the order."

Çeviri:Onlar emri yerine getirdiler.

May 28, 2014

30 Yorum


savasxxx

"Onlar siparişi takip ettiler" neden olmadı. Belki doğrudur diye rapor ettim

December 14, 2014

CerenKandi

kabul edilmiş.

July 21, 2015

Ugur.L

Order ın bir diğer anlamı emirdir. Burada o anlamda kullanılmış.

October 1, 2019

ServetKaya5

Follow order phrase verb yani bi cesit kelime kalibi. O yuzden cok kafa yormayin. Duruma gore degisiklik gosterir anlami. Burada emri yerine getirmek anlaminda. Ama baska yerde siparisi takip etme sirayi takip etme anlamina da gelir

July 22, 2016

zivistan

Kafamızı karıstıran bir çok soru var ama cevaplayan yok..

July 24, 2014

tayfunkaar

Onlar talimati takip etti. Yanlis ceviri olmamali

July 7, 2014

ZeynepYAZG3

Bence de

October 30, 2017

hsynelci

"order" ın bir diğer anlamı sıradır. Yani "line" yerine "order" da diyebiliyoruz. Onlar sırayı izledi cevabı neden hatalı gözüküyor?

September 22, 2014

kablll

Follow takip dışında uygulamak ve yerine getirmek gibi anlamları da var galiba, değil mi? Bu kelimeyle eş anlamlı bir başka kelime var mı? Yerine getirmek ya da uygulamak manasıyla.

July 19, 2014

lalelalelale

Onlar emire uydular en uygun ceviri olur.

November 16, 2015

talhaozdemir

"execute" var onun da uygulamak ve yerine getirmek gibi manaları var.

August 11, 2014

Ne6ahat

"onlar siparişi yerine getirdiler" kabul etmedi.

May 13, 2016

zulog

'sırayı takip ettiler' doğru olmaz mı

July 30, 2016

Mr.Okan

Talimatları takip ettiler. Neden doğru değil?

October 24, 2016

MERTSESLER

Onlar talimatları takip ettiler neden olmuyor? Yardımcı olursanız sevinirim

March 12, 2017

Bilal_Hsyn

Order "sipariş" , "emir" , "düzen" gibi anlamlara gelmektedir. Cümle içinde en mantıklı anlam hangisiyse kendisini belli eder zaten

May 23, 2016

handelizm

Herkes sadece sormuş. Cevaplayan açıklayan kimse yok. Emin olmadığınız bilgileri yazıp insanları bari meşgul etmeyin.

August 15, 2016

KomutanLogar31

Onlar emre uydu yu da kabul etti

February 7, 2017

sevde221085

Onlar emri duydu ile onlar emri yerine getirdiler aynı

August 12, 2017

sevde221085

Ya bu duo da arada sırada kısa devre yapıyor. Doğru söylediğim halde kabul etmiyor

August 12, 2017

Emrah4s

Alakaya bak. Followedmiş peh kim Türkçesini hazırlıyorsa konulmak lazım kafası güzel miymiş

September 1, 2017

AtacanMich

Order 66 :'(

December 27, 2016

HseyinKEMA1

Onlar emri takip ettiler.....(Onlar emri yerine getirdiler)

April 19, 2017

McahitKaya20

Sesimi algilamiyor bilgisi olan var mi

June 23, 2017

Burak516787

Zamandandir

July 11, 2017

emine416263

Onlar düzeni takip ettiler sizce yanlıs mı?

August 17, 2017

BordoKravat

Ben de order ı sıra olarak yazdım yanlış dedi

February 5, 2018

Akif895949

Onlar emirleri uyguladı demek dogru degil midir?

August 13, 2018

Bulent-Ilgaz

Türkçeyi öğretmek için uğraşacağız galiba. Neden "Onlar emri uyguladı" cümlesi "Onlar emri yerine getirdiler" le aynı anlamda değildir. Bunu düşünün!

November 27, 2018

sukrancarus

Siparişi takip ettiler

February 9, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.