1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "They take a sandwich."

"They take a sandwich."

Çeviri:Onlar bir sandviç alırlar.

May 28, 2014

33 Yorum


sezginacun

Almış veya alırlar nasıl ayırt edicez


relaxmen

Almış dese was/were kullanir ya da fiilin ikinci halini kullanir.

Alir derse I/you/we/they de fiilin 1. Hali Olumlu cümlede he/she/it de fiile "s" takisi gelir


sena917811

Almis olmasi icin gecmid zaman olmasi gerekir


AMucteba

ayırt edersin işte ama doğru


EkremBay

Ya "onlar" züğürt"müş ya da sandviç bayağı iriymiş demekki :)


Sena665003

Yanlız, şıkalarda "Aşk" ne alaka?;)


alone34

yanlışlıkla tost yazdım tüh;)


1234374882

Take yapmak degil mi ??


SinemEzgi5

Almak ''buy'' degilmiyei


HseyinBAYK6

Saçma olan sensin


MehmetAsda

Götürmek için olsaydı nasıl bi cümleboşurdu


ikra237017

Take almak degilmii


Aydindemir8

telafuzlar çok karışık


inciteen

sandwich yazdım


Deniztetik0723

Onlar bir sandwich alırlar Neden kabul edilmedi lutfen cvp bekliyorum


Olgun313083

Vay be 0 dan başladim şimdi çok basit gelmeye başladi


bokist1

Onlar alır ve onlar alırlar ikisinden birinde yanlışlık olduğunu düşünmüyorum yanılıyor muyum?


MuratTulumcu

Take : yapmak , almak Touch: dokunmak


nehir860104

Yalnız burada alırlar diye birşey yok


Poniksever

Sandwich nası okunur


MertAkman8

Anlamıyor uygulama dedigimi amk


emine601635

Alirlar yoktu seceneklerde

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.