1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "They take a sandwich."

"They take a sandwich."

Çeviri:Onlar bir sandviç alırlar.

May 28, 2014

7 Yorum


sezginacun

Almış veya alırlar nasıl ayırt edicez


relaxmen

Almış dese was/were kullanir ya da fiilin ikinci halini kullanir.

Alir derse I/you/we/they de fiilin 1. Hali Olumlu cümlede he/she/it de fiile "s" takisi gelir


HarunBozku6

Almış dese i took ya da i did take olur senin dediğin was ise olmak (be) fiilinin geçmiş zamanında kullanılır buna da örnek vereyim: i was in the darkness, that was so terrible.


sena917811

Almis olmasi icin gecmid zaman olmasi gerekir


Bay_dede

Ya "onlar" züğürt"müş ya da sandviç bayağı iriymiş demekki :)


BERRESENA3

Bence boş verin kafanızı yormayın


Meltem427974

Duymakta zorlaniyorum

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.