"They take a sandwich."

Çeviri:Onlar bir sandviç alırlar.

4 yıl önce

71 Yorum


sezginacun

Almış veya alırlar nasıl ayırt edicez

4 yıl önce

relaxmen

Almış dese was/were kullanir ya da fiilin ikinci halini kullanir.

Alir derse I/you/we/they de fiilin 1. Hali Olumlu cümlede he/she/it de fiile "s" takisi gelir

4 yıl önce

hsrt88

Onlar bir sandviç aldı dedim kabul etmedi ya

3 yıl önce

umutcoskun

Geniş zaman, "alırlar" olacak.

3 yıl önce

SmeyraYaln

Çünkü onLAR sandiviç aldı olmaz lareki olduğu için :) :) :)

2 yıl önce

KaanEzaf-l

Aldı geçmiş zaman cümlesi olur was/were olması gerekir

2 yıl önce

sena917811

Almis olmasi icin gecmid zaman olmasi gerekir

3 yıl önce

AMucteba

ayırt edersin işte ama doğru

1 yıl önce

edanur703599

Bilmiuorum bence cok sacma!

2 yıl önce

Srreker

Yüksek Standartlı klübümüze katılmak isteyenler şu kodu girebilirler EKB8P8. Puanı 400 ün altında olanlar hafta sonu tespit edilip Atılacaktır!

1 yıl önce

HamitTrk2

Neden bence cok sacma .Delimisin ya sen 400cok fazla

7 ay önce

Sena665003

Yanlız, şıkalarda "Aşk" ne alaka?;)

6 ay önce

alone34

yanlışlıkla tost yazdım tüh;)

3 yıl önce

resulcanak1

malsın

3 yıl önce

1234374882

Take yapmak degil mi ??

2 yıl önce

eyll_kara

evet

1 yıl önce

Jungkook123123

Almak demek

7 ay önce

SinemEzgi5

Almak ''buy'' degilmiyei

2 yıl önce

beyzakaplan2007

kesinlikle saçma

2 yıl önce

EkremBay

Ya "onlar" züğürt"müş ya da sandviç bayağı iriymiş demekki :)

1 yıl önce

MehmetAsda

Götürmek için olsaydı nasıl bi cümleboşurdu

1 yıl önce

seyma453441

A

1 yıl önce

ikra237017

Take almak degilmii

11 ay önce

Aydindemir8

telafuzlar çok karışık

8 ay önce

inciteen

sandwich yazdım

7 ay önce

azranur242424

Offff

3 ay önce

Deniztetik0723

Onlar bir sandwich alırlar Neden kabul edilmedi lutfen cvp bekliyorum

3 ay önce

Olgun313083

Vay be 0 dan başladim şimdi çok basit gelmeye başladi

3 hafta önce

bokist1

Onlar alır ve onlar alırlar ikisinden birinde yanlışlık olduğunu düşünmüyorum yanılıyor muyum?

3 hafta önce

barobaro01

yaa ben yanlışlıkla okurken aldı demişim uyarmak gerekmezmiydi sadece zaman ifade ediyor :( :( :( :( :( :( :( :( :(

4 yıl önce

yavuzSelim978740

Olsun bisey olmaz yorma kafani

4 yıl önce

MusTafaAks13

Sandiviç yazdım afff afff

3 yıl önce

pelinnur2

Aynn. Bendensin

3 yıl önce

gkdmresra

aynen :D

2 yıl önce

Mestham

''onlar bir peynirli sandviç alır'' yazmışım :D

3 yıl önce

resulcanak1

salaksın

3 yıl önce

AmrodEalarfalas

onlar bir sandvic aldı niye olmuyo

3 yıl önce

resulcanak1

o zaman olur

3 yıl önce

resulcanak1

geniş zamandan yazacan

3 yıl önce

AresThemis

Sandwich diyoruz unplanned sandvic mi diyelim. Omg.

3 yıl önce

-Yusuf

Neden take yerine buy kullanılmıyor? Buy almak demek değilmi

3 yıl önce

FIRATANGN

Buy daha çok ücreti belirtilen bir ürünü alırken cümlede geçiyor bildiğim kadarıyla, burada bi action var onu belirtiyor sadece :))

2 yıl önce

udsar

saw much anlıyorum.

3 yıl önce

Whiskeyice

They çoğul olduğu için take alır anlamına gelir. they yerine you olsaydı, o zaman geniş zaman için takes olurdu

3 yıl önce

Whiskeyice

fi tarihinde yapmışım bu yorumu, kendimle gurur duydum, o zaman yaptığım yorumu simdi bile anlıyamıyorum :D

2 yıl önce

ilyasin61

take olurdu he she it olsaydı takes olurdu

1 yıl önce

Nida-Altan

Onşar sandiviçi alırlar dedim kabul etmedi

2 yıl önce

mehmed.sirin

take almak demek mi !?!

2 yıl önce

FIRATANGN

Onlar sandiviç alır. Dedim gitti :))

2 yıl önce

bonbonjeli

bi ile birin arasında ne fark var ya :(

2 yıl önce

ArcadeGo

v yi w yapmışım

2 yıl önce

berkcanero

Sandviç i sandwich diye yazmışım el alışkanlığı

2 yıl önce

xcripton

onlar sandviçi götürür yazıyorum onlar sandviç götürür diye düzeltiyor. "i" harfinin orda olmasındaki yanlışlık ne?

2 yıl önce

Whiskeyice

sandaviçin türkçesini yazamadım :D

2 yıl önce

gizemli158

Yav orucum canım çekti -.-

2 yıl önce

Rabia189

take hangi manada aldı demek yani satın mı aldı yeden mi aldı

2 yıl önce

velimontana

Kufur edicem ya bazen soyluyorum anlamiyor ozellikle we yi

2 yıl önce

elifnehir5

ingilizcede bir kelime turkcede en az 2 kelime oluyoooo

2 yıl önce

beyzakaplan2007

bence mantıksız alırlar kelimesi almış olmalı

2 yıl önce

Merveetink1

Onlar bir ekmekarası alır yazmışım :D

3 yıl önce

resulcanak1

salk sın

3 yıl önce

OsmanYlmaz5

onlar bir sandviç aldilar neden olmuyor..alırlar neden oluyor...

3 yıl önce

OsmanYlmaz5

soruma kendi cevabi vrreyim..biraz dusununce cumleyi ...aldilar gecmis zamn eylemi oluyor oysa olay hala genis zamnda olduğundan alirlar oluyor..aldilar olmaz.. Dogrumu dur..

3 yıl önce

resulcanak1

aynen

3 yıl önce

sena917811

Aldilar gecmis zamandir. Burda genis zaman kullaniyoruz . gecmis,zaman olmasi icin "was, were" veya "-ed" eki bulunmalidir.

3 yıl önce

resulcanak1

bir hata yok asıl sizde hata var ya

3 yıl önce

Taishos

Sonuna nokta isareti koymadigim icin kabul etmedi :)

3 yıl önce

MERSERHATG

Sandwich yazdim kabul etmedi :(

3 yıl önce

pelinnur2

Sandviç yazmayi bilmiyorum amk dndjsgshagdjs

3 yıl önce

suveyda-61

Onlar bir sandviç alsınlar neden olmuyo?:(:(:(:(

3 yıl önce

kerem299272

Brn daha iyi yapardim

1 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.