Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"They take a sandwich."

Çeviri:Onlar bir sandviç alırlar.

4 yıl önce

19 Yorum


sezginacun

Almış veya alırlar nasıl ayırt edicez

3 yıl önce

relaxmen

Almış dese was/were kullanir ya da fiilin ikinci halini kullanir.

Alir derse I/you/we/they de fiilin 1. Hali Olumlu cümlede he/she/it de fiile "s" takisi gelir

3 yıl önce

sena917811

Almis olmasi icin gecmid zaman olmasi gerekir

3 yıl önce

AMucteba

ayırt edersin işte ama doğru

1 yıl önce

Sena665003

Yanlız, şıkalarda "Aşk" ne alaka?;)

5 ay önce

alone34

yanlışlıkla tost yazdım tüh;)

3 yıl önce

1234374882

Take yapmak degil mi ??

2 yıl önce

eyll_kara

evet

10 ay önce

Jungkook123123

Almak demek

5 ay önce

SinemEzgi5

Almak ''buy'' degilmiyei

2 yıl önce

beyzakaplan2007

kesinlikle saçma

1 yıl önce

EkremBay

Ya "onlar" züğürt"müş ya da sandviç bayağı iriymiş demekki :)

1 yıl önce

MehmetAsda

Götürmek için olsaydı nasıl bi cümleboşurdu

1 yıl önce

seyma453441

A

1 yıl önce

ikra237017

Take almak degilmii

9 ay önce

Aydindemir8

telafuzlar çok karışık

6 ay önce

inciteen

sandwich yazdım

5 ay önce

azranur242424

Offff

1 ay önce

Deniztetik0723

Onlar bir sandwich alırlar Neden kabul edilmedi lutfen cvp bekliyorum

1 ay önce