"Theytakeasandwich."

Çeviri:Onlar bir sandviç alırlar.

4 yıl önce

22 Yorum


sezginacun

Almış veya alırlar nasıl ayırt edicez

4 yıl önce

relaxmen

Almış dese was/were kullanir ya da fiilin ikinci halini kullanir.

Alir derse I/you/we/they de fiilin 1. Hali Olumlu cümlede he/she/it de fiile "s" takisi gelir

4 yıl önce

sena917811

Almis olmasi icin gecmid zaman olmasi gerekir

3 yıl önce

AMucteba

ayırt edersin işte ama doğru

2 yıl önce

Sena665003

Yanlız, şıkalarda "Aşk" ne alaka?;)

8 ay önce

alone34

yanlışlıkla tost yazdım tüh;)

3 yıl önce

1234374882

Take yapmak degil mi ??

2 yıl önce

eyll_kara

evet

1 yıl önce

Jungkook123123

Almak demek

9 ay önce

SinemEzgi5

Almak ''buy'' degilmiyei

2 yıl önce

beyzakaplan2007

kesinlikle saçma

2 yıl önce

EkremBay

Ya "onlar" züğürt"müş ya da sandviç bayağı iriymiş demekki :)

1 yıl önce

MehmetAsda

Götürmek için olsaydı nasıl bi cümleboşurdu

1 yıl önce

seyma453441

A

1 yıl önce

ikra237017

Take almak degilmii

1 yıl önce

Aydindemir8

telafuzlar çok karışık

9 ay önce

inciteen

sandwich yazdım

9 ay önce

azranur242424

Offff

5 ay önce

Deniztetik0723

Onlar bir sandwich alırlar Neden kabul edilmedi lutfen cvp bekliyorum

4 ay önce

Olgun313083

Vay be 0 dan başladim şimdi çok basit gelmeye başladi

2 ay önce

bokist1

Onlar alır ve onlar alırlar ikisinden birinde yanlışlık olduğunu düşünmüyorum yanılıyor muyum?

2 ay önce

MuratTulumcu

Take : yapmak , almak Touch: dokunmak

1 gün önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.