A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Én mondom."

Fordítás:I say it.

4 éve

12 hozzászólás


AndrewV.1

miaz ,hogy i say so?? i say.t miértnem fogadja el?

4 éve

bellakmiki

Ezt en se hallottam meg eddig: I say so. De ha o mondja... :-)

4 éve

JuditMray

Miert kell oda a so???

4 éve

Pelyhi

A tell miért nem jó?

4 éve

bellakmiki

Gondolom mert a say-says - t tanitja

4 éve

Pelyhi

Meg lehet h azért se mert a tell-nél megmondod azt is h kinek mondod,nem?

4 éve

Learnerbalint

MIÉRT KELL AZ IT!!!

3 éve

Ancsi.bangtan

Mi az a so????

3 éve

KrisztinaM330896

I say so?! Ilyet se hallottam még....

3 éve

BenceBarto1

Miért kell oda az it?

3 éve

BaronessL

A tárgyas ragozás miatt!

3 éve

LszlNagy15

Nem igwn kapunk választ a so ra

3 éve