1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "I mix the two colors."

"I mix the two colors."

Fordítás:Összekeverem a két színt.

May 28, 2014

12 hozzászólás


puskaskati

Vajon melyik jelentésre gondolnak itt. Arra, hogy festéshez összekeverem a két színt vagy arra, hogy színt tévesztek? Esetleg mind a kettőt jelenti?


Maminti.

Nem hiszem, hogy a színtévesztésre gondoltak :)


D.B.1029

Össze keverem a két színt. Egyszer fogadja, következőleg azt adja be helyes válasznak, hogy Én keverem a két színt. Ez nem teljesen világos számomra, hogyan is lehetséges?!?


ImreIhring

Összekeverek két színt miért nem jó?


Bence980529

Nekem is ez a hiba


n.k.zsuzsa

I mix two colors. = Összekeverek két színt.
I mix the two colors. = Összekeverem a két színt.


Sztankay54

Miért nmond mex-et,ez a kiejtés rettenetesen zavaró,nem lehet tudni,hogy tényleg mit akarhat mondani.


GalvanTivadar

Igen, sajnos az angolszászok az i-t sokkal zártabban mondják. A magyar beszélők gyakori hibája, hogy ettől eltekintenek.


mummuj

Összekeverem a kettő színt. Hibás válasz, mert a magyar nyelv sokoldalúbb, mint az angol. Vagy ott is van két (kettő) alakja a kettőnek?:)


eminens2

Szerintem nem a sokoldalúság miatt van így. A magyarban, ha a számnév után áll a főnév, akkor nem használjuk a "kettő" formát (két alma, két fiú, stb.), csak ha rávonatkozó főnév nélkül áll: "Két almád van? Igen, kettő." 2018.11.13.


DoraParkanyi

Most akkor nem mixed hanem mix??? Az elöbb mix-et írtam. Akkor nem volt jó, most mixed-et írtam, most meg az nem jó. De a kiejtés ugyanaz volt.


Maminti.

A "mixed" múlt idejű alak, a mondat pedig jelen időben van.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.