A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"I mix the two colors."

Fordítás:Összekeverem a két színt.

4 éve

10 hozzászólás


puskaskati

Vajon melyik jelentésre gondolnak itt. Arra, hogy festéshez összekeverem a két színt vagy arra, hogy színt tévesztek? Esetleg mind a kettőt jelenti?

4 éve

Maminti.
Maminti.

Nem hiszem, hogy a színtévesztésre gondoltak :)

4 éve

D.B.1029

Össze keverem a két színt. Egyszer fogadja, következőleg azt adja be helyes válasznak, hogy Én keverem a két színt. Ez nem teljesen világos számomra, hogyan is lehetséges?!?

2 éve

ImreIhring

Összekeverek két színt miért nem jó?

2 éve

Bence980529

Nekem is ez a hiba

8 hónapja

Sztankay54

Miért nmond mex-et,ez a kiejtés rettenetesen zavaró,nem lehet tudni,hogy tényleg mit akarhat mondani.

2 éve

GalvanTivadar
GalvanTivadar

Igen, sajnos az angolszászok az i-t sokkal zártabban mondják. A magyar beszélők gyakori hibája, hogy ettől eltekintenek.

2 éve

mummuj

Összekeverem a kettő színt. Hibás válasz, mert a magyar nyelv sokoldalúbb, mint az angol. Vagy ott is van két (kettő) alakja a kettőnek?:)

2 éve

DoraParkanyi

Most akkor nem mixed hanem mix??? Az elöbb mix-et írtam. Akkor nem volt jó, most mixed-et írtam, most meg az nem jó. De a kiejtés ugyanaz volt.

1 éve

Maminti.
Maminti.

A "mixed" múlt idejű alak, a mondat pedig jelen időben van.

1 éve