1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "They give us the book."

"They give us the book."

Çeviri:Onlar bize kitabı verirler.

May 28, 2014

8 Yorum


onrsnl

Konuyla alakali onemli bir soru sormak istiyorum. "Us" kelimesi neden "book" dan once geliyor. Burda asil belirtilen "kitap" degil midir? Ayni anlami korumak sartiyla "book" kelimesini fiilden sonra kullanabilecegimiz bir cumle yaratabilirmiyiz?


Selcen_Ozturk

They give us the book = They give the book to us


Sena628311

Sanırım şu yüzden, ingilizcede zamir nesneden önce gelir. Bize zamir , kitap ise nesne .


Ayse187424

"Onlar bize kitap verir" neden olmuyor?? Bir onceki soruda "they" icin tekil kullandi. Sacma


Sena628311

'The' kelimesi belli bir kitaptan bahsetme anlamı katıyor . They give us the book ( onlar bize kitabi verir), they give us a book (onlar bize bir kitap verir.)


iclal1905

Ortaraki mavi ses tusuna bastim sonra yukatdaki sol tarftaki ses tusuna bastim sanki ben soylemisim gibi kabul etti

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.