Duolingo is the most popular way to learn languages in the world. Best of all, it's 100% free!

"Ben sana benziyorum."

Translation:I look like you.

0
4 years ago

35 Comments


onrsnl

"look like" benzemek gibi bir kalip midir?

14
Reply4 years ago

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

evet

7
Reply4 years ago

ozgrozer
ozgrozer

I look like to you yazdım ama kabul etmedi.

5
Reply4 years ago

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

cünkü yanlis ve anlamsız. "to look like something": bir seye benzemek

3
Reply4 years ago

MesutCaylak

"I am looking like you" "Ben senin gibi bakıyorum" gibi bir mana verir. "look like" bir kalıptır. Yabancı bir dilde size değişik gelen bu gibi durumları fazla analiz etmemenizi tavsiye edeceğim. Anadilini öğrenen bir çocuk gibi hareket etmek en mantıklısıdır bence.

2
Reply3 years ago

brahimAcet

Burada like kelimesinin fiziksel olarak benzerlikte kullanildigi yonu pekistirilmek istendigi icin sizin cevaplariniZ yanlis oluyor .

1
Reply3 years ago

karakoyunelif

i smilar you ?

1
Reply3 years ago

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

similar bir fiil değil, "benzer" demek ama "benzemek" demek değil.

0
Reply2 years ago

farah-cansu

I like you da olmaz miydi

1
Reply3 years ago

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

o zaman "like" fiil olarak kullanılmış olur, fiil anlamındaki "like" hoşlanmak/sevmek demektir.

2
Reply12 years ago

melihsenkaya

i am like you yazdim...bu baska bi anlamda miydi..yoksa ben cok yalnis mi geldim? :)

1
Reply2 years ago

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

"ben senin gibiyim" demek; yani benzer bir anlam ama aynı değil

2
Reply2 years ago

halilibrahimk

I same to you ? :p

0
Reply3 years ago

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

same aynı demek, bir fiil değil, ve yazdığınız şey anlamsız

0
Reply2 years ago

GoncaRabia

benziyorum (yani şimdiki zaman gibi) dediği için I am looking like you. dedim kabul etmedi neden?

0
Reply3 years ago

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

bu tip fiiller İngilizcede "stative verb" olarak geçer, yani durum fiilleridir ve continuous halde kullanılmazlar.

1
Reply2 years ago

bayatoglu

I seem you. neden olmaz

0
Reply3 years ago

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

seem görünmek demek, yazdığınız şey anlamsız

0
Reply2 years ago

VestelKatk

Look like benzemek, look alike tıpkısı olmak anlamında dogru mudur?

0
Reply3 years ago

ozhankirag

"I like to you" ne demek?

0
Reply3 years ago

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

hiçbir anlamı yok

1
Reply2 years ago

receptoklu

seem like ne demek ? i seem like you .... ne demek ?

0
Reply3 years ago

ghost4242

Ben senin gibi görünüyorum demek.

0
Reply3 years ago