1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Ben sana benziyorum."

"Ben sana benziyorum."

Çeviri:I look like you.

May 28, 2014

34 Yorum


onrsnl

"look like" benzemek gibi bir kalip midir?

May 28, 2014

Selcen_Ozturk

evet

August 6, 2014

MesutCaylak

"I am looking like you" "Ben senin gibi bakıyorum" gibi bir mana verir. "look like" bir kalıptır. Yabancı bir dilde size değişik gelen bu gibi durumları fazla analiz etmemenizi tavsiye edeceğim. Anadilini öğrenen bir çocuk gibi hareket etmek en mantıklısıdır bence.

February 1, 2015

ozgrozer

I look like to you yazdım ama kabul etmedi.

August 6, 2014

Selcen_Ozturk

cünkü yanlis ve anlamsız. "to look like something": bir seye benzemek

August 6, 2014

brahimAcet

Burada like kelimesinin fiziksel olarak benzerlikte kullanildigi yonu pekistirilmek istendigi icin sizin cevaplariniZ yanlis oluyor .

November 24, 2014

karakoyunelif

i smilar you ?

December 5, 2014

Selcen_Ozturk

similar bir fiil değil, "benzer" demek ama "benzemek" demek değil.

November 1, 2015

farah-cansu

I like you da olmaz miydi

December 8, 2014

Selcen_Ozturk

o zaman "like" fiil olarak kullanılmış olur, fiil anlamındaki "like" hoşlanmak/sevmek demektir.

November 1, 2015

melihsenkaya

i am like you yazdim...bu baska bi anlamda miydi..yoksa ben cok yalnis mi geldim? :)

October 5, 2015

Selcen_Ozturk

"ben senin gibiyim" demek; yani benzer bir anlam ama aynı değil

November 1, 2015

halilibrahimk

I same to you ? :p

October 7, 2014

Selcen_Ozturk

same aynı demek, bir fiil değil, ve yazdığınız şey anlamsız

November 1, 2015

GoncaRabia

benziyorum (yani şimdiki zaman gibi) dediği için I am looking like you. dedim kabul etmedi neden?

October 18, 2014

Selcen_Ozturk

bu tip fiiller İngilizcede "stative verb" olarak geçer, yani durum fiilleridir ve continuous halde kullanılmazlar.

November 1, 2015

bayatoglu

I seem you. neden olmaz

November 11, 2014

Selcen_Ozturk

seem görünmek demek, yazdığınız şey anlamsız

November 1, 2015

VestelKatk

Look like benzemek, look alike tıpkısı olmak anlamında dogru mudur?

December 12, 2014

ozhankirag

"I like to you" ne demek?

December 16, 2014

Selcen_Ozturk

hiçbir anlamı yok

November 1, 2015

receptoklu

seem like ne demek ? i seem like you .... ne demek ?

June 20, 2015

ghost4242

Ben senin gibi görünüyorum demek.

July 3, 2015

Gkhan245143

Look (bakmak)like(hoşlanmak)şimdi ne alaka benziyorum çok şaçma

November 1, 2015

Selcen_Ozturk

"like" fiil olarak kullanılırsa hoşlanmak anlamındadır, burada fiil değil, edatken "gibi" anlamı verir. "look like" da kalıp olarak "benzemek (gibi görünmek)" anlamındadır. Saçma bir şey yok, Türkçede de eşsesli kelimeler var (mesela "O yer" oradaki mekan, ya da o yemek yer anlamına gelebilir, dağlar kadar fark var değil mi :) )

November 1, 2015

peldayldrm

I am like you.. ?

January 4, 2016

SelukKk1

I am like you

January 14, 2016

MerveKinin

look like görüntü olarak benzemektir. İ am like you da karakter olarak benzemektir soru açık değil

February 16, 2016

gkhangk0

I resemble to you

July 8, 2016

gkhangk0

I resemble to you kabul edilmeli ya to koyunca daha belirtici olmuyor mu I resemble you '''' da ne demek? BEN BENZEMEK SEN ne o mağara adamları yeni yeni konuşmaya başlıyor sanki?

July 8, 2016

EnesHakan

I like you olması lazım.Çeviridende baktım. Anlamıyorum nasıl look oluyo

November 8, 2016

NEMOSEKER

I am like you ? Olmazmi

November 16, 2016

ahmet999

yanlışlıkla ılook like yazmışım kabul etmedi :(

December 13, 2016

CeylanIIK

I am look like you olmaz mı ?

August 14, 2018
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.