"Ben sana benziyorum."

Çeviri:I look like you.

4 yıl önce

34 Yorum


onrsnl

"look like" benzemek gibi bir kalip midir?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

evet

4 yıl önce

ozgrozer
ozgrozer

I look like to you yazdım ama kabul etmedi.

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

cünkü yanlis ve anlamsız. "to look like something": bir seye benzemek

4 yıl önce

MesutCaylak

"I am looking like you" "Ben senin gibi bakıyorum" gibi bir mana verir. "look like" bir kalıptır. Yabancı bir dilde size değişik gelen bu gibi durumları fazla analiz etmemenizi tavsiye edeceğim. Anadilini öğrenen bir çocuk gibi hareket etmek en mantıklısıdır bence.

3 yıl önce

brahimAcet

Burada like kelimesinin fiziksel olarak benzerlikte kullanildigi yonu pekistirilmek istendigi icin sizin cevaplariniZ yanlis oluyor .

4 yıl önce

karakoyunelif

i smilar you ?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

similar bir fiil değil, "benzer" demek ama "benzemek" demek değil.

3 yıl önce

farah-cansu

I like you da olmaz miydi

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

o zaman "like" fiil olarak kullanılmış olur, fiil anlamındaki "like" hoşlanmak/sevmek demektir.

3 yıl önce

melihsenkaya

i am like you yazdim...bu baska bi anlamda miydi..yoksa ben cok yalnis mi geldim? :)

3 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

"ben senin gibiyim" demek; yani benzer bir anlam ama aynı değil

3 yıl önce

halilibrahimk

I same to you ? :p

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

same aynı demek, bir fiil değil, ve yazdığınız şey anlamsız

3 yıl önce

GoncaRabia

benziyorum (yani şimdiki zaman gibi) dediği için I am looking like you. dedim kabul etmedi neden?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

bu tip fiiller İngilizcede "stative verb" olarak geçer, yani durum fiilleridir ve continuous halde kullanılmazlar.

3 yıl önce

bayatoglu

I seem you. neden olmaz

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

seem görünmek demek, yazdığınız şey anlamsız

3 yıl önce

VestelKatk

Look like benzemek, look alike tıpkısı olmak anlamında dogru mudur?

4 yıl önce

ozhankirag

"I like to you" ne demek?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

hiçbir anlamı yok

3 yıl önce

receptoklu

seem like ne demek ? i seem like you .... ne demek ?

3 yıl önce

ghost4242

Ben senin gibi görünüyorum demek.

3 yıl önce

Gkhan245143

Look (bakmak)like(hoşlanmak)şimdi ne alaka benziyorum çok şaçma

3 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

"like" fiil olarak kullanılırsa hoşlanmak anlamındadır, burada fiil değil, edatken "gibi" anlamı verir. "look like" da kalıp olarak "benzemek (gibi görünmek)" anlamındadır. Saçma bir şey yok, Türkçede de eşsesli kelimeler var (mesela "O yer" oradaki mekan, ya da o yemek yer anlamına gelebilir, dağlar kadar fark var değil mi :) )

3 yıl önce

peldayldrm

I am like you.. ?

2 yıl önce

SelukKk1
SelukKk1

I am like you

2 yıl önce

MerveKinin

look like görüntü olarak benzemektir. İ am like you da karakter olarak benzemektir soru açık değil

2 yıl önce

gkhangk0

I resemble to you

2 yıl önce

gkhangk0

I resemble to you kabul edilmeli ya to koyunca daha belirtici olmuyor mu I resemble you '''' da ne demek? BEN BENZEMEK SEN ne o mağara adamları yeni yeni konuşmaya başlıyor sanki?

2 yıl önce

EnesHakan

I like you olması lazım.Çeviridende baktım. Anlamıyorum nasıl look oluyo

2 yıl önce

NEMOSEKER

I am like you ? Olmazmi

2 yıl önce

ahmet999

yanlışlıkla ılook like yazmışım kabul etmedi :(

2 yıl önce

CeylanIIK

I am look like you olmaz mı ?

4 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.