1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Ben sana benziyorum."

"Ben sana benziyorum."

Çeviri:I look like you.

May 28, 2014

37 Yorum


onrsnl

"look like" benzemek gibi bir kalip midir?


MesutCaylak

"I am looking like you" "Ben senin gibi bakıyorum" gibi bir mana verir. "look like" bir kalıptır. Yabancı bir dilde size değişik gelen bu gibi durumları fazla analiz etmemenizi tavsiye edeceğim. Anadilini öğrenen bir çocuk gibi hareket etmek en mantıklısıdır bence.


ozgrozer

I look like to you yazdım ama kabul etmedi.


Selcen_Ozturk

cünkü yanlis ve anlamsız. "to look like something": bir seye benzemek


brahimAcet

Burada like kelimesinin fiziksel olarak benzerlikte kullanildigi yonu pekistirilmek istendigi icin sizin cevaplariniZ yanlis oluyor .


Selcen_Ozturk

similar bir fiil değil, "benzer" demek ama "benzemek" demek değil.


farah-cansu

I like you da olmaz miydi


Selcen_Ozturk

o zaman "like" fiil olarak kullanılmış olur, fiil anlamındaki "like" hoşlanmak/sevmek demektir.


melihsenkaya

i am like you yazdim...bu baska bi anlamda miydi..yoksa ben cok yalnis mi geldim? :)


Selcen_Ozturk

"ben senin gibiyim" demek; yani benzer bir anlam ama aynı değil


Selcen_Ozturk

same aynı demek, bir fiil değil, ve yazdığınız şey anlamsız


GoncaRabia

benziyorum (yani şimdiki zaman gibi) dediği için I am looking like you. dedim kabul etmedi neden?


Selcen_Ozturk

bu tip fiiller İngilizcede "stative verb" olarak geçer, yani durum fiilleridir ve continuous halde kullanılmazlar.


[aktif olmayan kullanıcı]

    I seem you. neden olmaz


Selcen_Ozturk

    seem görünmek demek, yazdığınız şey anlamsız


VestelKatk

    Look like benzemek, look alike tıpkısı olmak anlamında dogru mudur?


ozhankirag

    "I like to you" ne demek?


receptoklu

    seem like ne demek ? i seem like you .... ne demek ?


ghost4242

    Ben senin gibi görünüyorum demek.


Gkhan245143

    Look (bakmak)like(hoşlanmak)şimdi ne alaka benziyorum çok şaçma


Selcen_Ozturk

    "like" fiil olarak kullanılırsa hoşlanmak anlamındadır, burada fiil değil, edatken "gibi" anlamı verir. "look like" da kalıp olarak "benzemek (gibi görünmek)" anlamındadır. Saçma bir şey yok, Türkçede de eşsesli kelimeler var (mesela "O yer" oradaki mekan, ya da o yemek yer anlamına gelebilir, dağlar kadar fark var değil mi :) )


peldayldrm

    I am like you.. ?


Tue_

    Ben senin gibiyim demek


Tue_

    Ben senin gibiyim demek


MerveKinin

    look like görüntü olarak benzemektir. İ am like you da karakter olarak benzemektir soru açık değil


gkhangk0

    I resemble to you


gkhangk0

    I resemble to you kabul edilmeli ya to koyunca daha belirtici olmuyor mu I resemble you '''' da ne demek? BEN BENZEMEK SEN ne o mağara adamları yeni yeni konuşmaya başlıyor sanki?


    [aktif olmayan kullanıcı]

      I like you olması lazım.Çeviridende baktım. Anlamıyorum nasıl look oluyo


NEMOSEKER

      I am like you ? Olmazmi


ahmet999

      yanlışlıkla ılook like yazmışım kabul etmedi :(


Ceylan...

      I am look like you olmaz mı ?


CananKy

      Cevabim ayni doğru kabul etmedi

      Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.