"Şarap"

Çeviri:The wine

4 yıl önce

26 Yorum


rengvano

Çünkü sarap sayilamaz oldugu icin a water diyemedik.....sayilir sayilamaz konusuna baka bilirsin

4 yıl önce

sawashian
sawashian

Sayılamayan isimleri ölçeklendirerek sayarız.

Örneğin:

a glass of water bir bardak su

a cup of tea bir fincan çay

a bottle of milk bir şişe süt

a can of coke bir kutu kola

a jar of jam bir kavanoz reçel

a bar of coholate bir dilim çukulata

a slice of bread bir dilim ekmek

a piece of pizza bir parça pizza

two tanks of oil iki depo benzin

three barrels of wine üç varil şarap

ten plates of food on tabak yiyecek

five packs of cigarettes beş paket sigara

a bar of soap bir kalıp sabun

a barrel of beer bir fıçı bira

a glassful of water bir bardak dolusu su

a block of ice bir kalıp buz

a bottle of wine bir şişe şarap

a bowl of sugar bir kase şeker

a cupfull of sugar bir fincan dolusu şeker

two sheets of paper iki yaprak kağıt

a grain of race bir pirinç tanesi

a handful of money avuç dolusu para

Bunun dışında

‘A water‘ veya ‘A wine‘ diyemeyiz.

2 yıl önce

Murat1905-

Neden the yi kullaniyoruz. Bi açklyabilirmisiniz

4 yıl önce

yusufuyanik

Burada kullanabilir veya kullanmayabilirsiniz fark etmeyecektir. Eğer belirli bir şaraptan bahsediliyor ise kullanılır.

3 yıl önce

british8

The genelde ozel adlarin basinda kullanilir

3 yıl önce

Rohat12

Doğru diyosun sana katılıyorum

2 yıl önce

imanazKurt

İlla özel ad olmak zorunda değil.Siz şöyle mi diyorsunuz:The Ela ,The Ahmet falan.......

2 yıl önce

hello645401

Ama bende the yazmadan yazdım doğru çıktı akıllılar

1 yıl önce

acemi15

Kullanmana gerek yokki.

2 yıl önce

yamre

vineyle the vine nin arasında ne fark var

3 yıl önce

TheHound1905

Burada "the" nın kullanımını anlatmış bakabilirsin; http://www.abcingilizce.net/2012/09/ingilizce-the-kullanimi.html?m=0

3 yıl önce

seracettin6

Çok teşekkürler super oldu

2 yıl önce

kelvador

the salt da neden olmuyor tuz sayılıyor mu kabul ediliyor?

3 yıl önce

eylul58779

The eki kelime tek diye ekleniyo wine desenizde olur

2 yıl önce

Hilal.41

sadece wine da olur

2 yıl önce

BatuhanYld19

A gelemez çünku sayılamıyor örneğin sen " a water or a wine " diyemezsin ama a glass of water diyebilirsin çünkü bir şişe su diyerek bunu sayilabilir hale getirdin

2 yıl önce

fundish

Neden a wine diyemedik?

4 yıl önce

sawashian
sawashian

Şarap͵ su ve benzerleri sayılamayan varlıklardır͵ bunların önüne ‘a‘ ‘bir‘ getirebilmen için

‘A bottle of“

“Bir şişe‘ kalıbını kullanman gerek.

“A bottle of wine“ “Bir şişe şarap“

“A bottle of water“ “Bir şişe su“ gibi...

Ama yalnız başına

“A wine“ veya “A water“ diyemezsin ki biz de “Bir su“ veya “Bir şarap“ demeyiz. Daha çok “Bir şişe su“ veya “ A glass of water“ “Bir bardak su“ deriz...

2 yıl önce

EnginSArab

Teşekürler çok güzel açıkladınız

2 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

şarap sayılamayan bir şey olduğundan

3 yıl önce

eaglepaw1

Yavas yavas acele yok :)

3 yıl önce

Hilal.41

The wine ile wine aynı şey değilmi?evet diyenler beğenebilirmi?□□□□□□□□□□□□□°°°□°□□□□●

2 yıl önce

ilhanzalk

Onlarca içecek çeşidi varken Nedense hep şarap örneği veriliyor...

10 ay önce

MelisaGkso

Biz zararlı şeyleri öğretmediler

1 ay önce

doukanRES

Şarap içerken bu sorunun denk gelmesi

2 hafta önce

2KuzenlerG

Çok kolay yapamayanlara ne diyeyim.

2 hafta önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.