"Şarap"

Çeviri:The wine

May 28, 2014

36 Yorum

Önce en önemli yazışma dizisi

rengvano

Çünkü sarap sayilamaz oldugu icin a water diyemedik.....sayilir sayilamaz konusuna baka bilirsin

July 25, 2014

sawashian

Sayılamayan isimleri ölçeklendirerek sayarız.

Örneğin:

a glass of water bir bardak su

a cup of tea bir fincan çay

a bottle of milk bir şişe süt

a can of coke bir kutu kola

a jar of jam bir kavanoz reçel

a bar of coholate bir dilim çukulata

a slice of bread bir dilim ekmek

a piece of pizza bir parça pizza

two tanks of oil iki depo benzin

three barrels of wine üç varil şarap

ten plates of food on tabak yiyecek

five packs of cigarettes beş paket sigara

a bar of soap bir kalıp sabun

a barrel of beer bir fıçı bira

a glassful of water bir bardak dolusu su

a block of ice bir kalıp buz

a bottle of wine bir şişe şarap

a bowl of sugar bir kase şeker

a cupfull of sugar bir fincan dolusu şeker

two sheets of paper iki yaprak kağıt

a grain of race bir pirinç tanesi

a handful of money avuç dolusu para

Bunun dışında

‘A water‘ veya ‘A wine‘ diyemeyiz.

January 20, 2016

KaderSar3

Emegin için like attım

November 17, 2018

Murat1905-

Neden the yi kullaniyoruz. Bi açklyabilirmisiniz

October 3, 2014

usufuanik

Burada kullanabilir veya kullanmayabilirsiniz fark etmeyecektir. Eğer belirli bir şaraptan bahsediliyor ise kullanılır.

November 2, 2014

british8

The genelde ozel adlarin basinda kullanilir

October 3, 2015

hello645401

Ama bende the yazmadan yazdım doğru çıktı akıllılar

December 4, 2016

Burunsuz_Adam

Mal

October 9, 2019

Rohat12

Doğru diyosun sana katılıyorum

November 2, 2015

imanazKurt

İlla özel ad olmak zorunda değil.Siz şöyle mi diyorsunuz:The Ela ,The Ahmet falan.......

May 7, 2016

acemi15

Kullanmana gerek yokki.

December 6, 2015

Burunsuz_Adam

Çünkü tek ve sabit bişey yani sabit olduğu için mesela THE CLASS sabit. O yüzden THE kullanıyoruz.

October 9, 2019

yamre

vineyle the vine nin arasında ne fark var

January 17, 2015

TheHound1905

Burada "the" nın kullanımını anlatmış bakabilirsin; http://www.abcingilizce.net/2012/09/ingilizce-the-kullanimi.html?m=0

February 21, 2015

seracettin6

Çok teşekkürler super oldu

December 16, 2015

kelvador

the salt da neden olmuyor tuz sayılıyor mu kabul ediliyor?

July 4, 2015

eylul58779

The eki kelime tek diye ekleniyo wine desenizde olur

January 10, 2016

Hilal.41

sadece wine da olur

February 9, 2016

BatuhanYld19

A gelemez çünku sayılamıyor örneğin sen " a water or a wine " diyemezsin ama a glass of water diyebilirsin çünkü bir şişe su diyerek bunu sayilabilir hale getirdin

June 5, 2016

fundish

Neden a wine diyemedik?

July 20, 2014

sawashian

Şarap͵ su ve benzerleri sayılamayan varlıklardır͵ bunların önüne ‘a‘ ‘bir‘ getirebilmen için

‘A bottle of“

“Bir şişe‘ kalıbını kullanman gerek.

“A bottle of wine“ “Bir şişe şarap“

“A bottle of water“ “Bir şişe su“ gibi...

Ama yalnız başına

“A wine“ veya “A water“ diyemezsin ki biz de “Bir su“ veya “Bir şarap“ demeyiz. Daha çok “Bir şişe su“ veya “ A glass of water“ “Bir bardak su“ deriz...

January 20, 2016

EnginSArab

Teşekürler çok güzel açıkladınız

March 13, 2016

Selcen_Ozturk

şarap sayılamayan bir şey olduğundan

March 21, 2015

eaglepaw1

Yavas yavas acele yok :)

August 15, 2015

Hilal.41

The wine ile wine aynı şey değilmi?evet diyenler beğenebilirmi?□□□□□□□□□□□□□°°°□°□□□□●

February 3, 2016

MelisaGkso

Biz zararlı şeyleri öğretmediler

September 12, 2018

doukanRES

Şarap içerken bu sorunun denk gelmesi

September 25, 2018

2KuzenlerG

Çok kolay yapamayanlara ne diyeyim.

September 26, 2018

ErayBD

Beer ile karıştırmayın. Beer=Bira, Wine=Şarap

November 15, 2018

Dva525218

Haram

November 21, 2018

Alperen867365

Şarap islamdanmi

December 22, 2018

Ahmet286614

Şarap günah

December 28, 2018

Sanane762436

Şarap koymanız gerekmezdi

February 3, 2019

ece735669

Şu sıkıyor tüm sınavlar nerdeyse aynı tamam pekiştirmek gerek ama 5 sınavda da aynı şeyler var

March 12, 2019

mediha747801

Oyun cok güzel lllllll

March 15, 2019

Burunsuz_Adam

Wine ve beef arasındaki fark ne

October 9, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.