1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The trip is free."

"The trip is free."

Çeviri:Gezi ücretsizdir.

May 28, 2014

15 Yorum

Konu önem sırasına göre

gulenzek

"gezi beleş" neden olmuyor?

November 13, 2014

aysedil

Trip kelimesini nasil telaffuz ediyor oyle kesinlikle trip demiyor

April 6, 2015

DenizUslu2

Ben chip anladim :)

March 18, 2016

Dpumetin

Bazi yerlerde gercekten telaffuz cok kotu iki uc defa dinledim yine anlamadim :(

October 27, 2015

mehdiergenc

"gezi özgürlüktür." bu da benim felsefem :)

April 10, 2015

hsanzer

Trip telaffuzu biraz zor anlasiliyor

May 7, 2017

Sibel467012

Trip kelimesinin okunuşu anlaşılmıyor, bence düzeltseniz iyi olur

August 22, 2017

narrator2

Tur ücretsiz yazdım kabul etmedi??!!?

August 2, 2015

zeyfu

Seyahat ücretsizdir neden yanlış ki?

May 28, 2014

altugcyhn

seyahat travel oluyor trip daha kısa turları tanımlamak için kullanılır

June 1, 2014

Enessezer97

the çöp is free

June 11, 2016

Berfin149823

Öyle bir trip diyor ki chat anliyom

June 21, 2017
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.