1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The trip is free."

"The trip is free."

Çeviri:Gezi ücretsizdir.

May 28, 2014

19 Yorum


aysedil

Trip kelimesini nasil telaffuz ediyor oyle kesinlikle trip demiyor


DenizUslu2

Ben chip anladim :)


thefenderguy

Çıriğp gibi bir telaffuzu var. Tureng ya da Meriam-Webster'dan dinlerseniz orada daha net.


Dpumetin

Bazi yerlerde gercekten telaffuz cok kotu iki uc defa dinledim yine anlamadim :(


gulenzek

"gezi beleş" neden olmuyor?


Sibel467012

Trip kelimesinin okunuşu anlaşılmıyor, bence düzeltseniz iyi olur


Emi874776

Evet, katılıyorum. Defalarca dinlediğim halde anlayamadım.


hsanzer

Trip telaffuzu biraz zor anlasiliyor


Berfin149823

Öyle bir trip diyor ki chat anliyom


mehdiergenc

"gezi özgürlüktür." bu da benim felsefem :)


zeyfu

Seyahat ücretsizdir neden yanlış ki?


altugcyhn

seyahat travel oluyor trip daha kısa turları tanımlamak için kullanılır


narrator2

Tur ücretsiz yazdım kabul etmedi??!!?


aysglurl

yolculuk ücretsizdir yazdım kabul edilmedi ne saçmalık!!


Enessezer97

the çöp is free


AycaTR

Bir çok okunuşunu anlamadığım kelimeyi Google'a dinletiyorum. O da anlamıyor

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.