"I do not want to leave you."

Çeviri:Ben seni terk etmek istemiyorum.

4 yıl önce

17 Yorum


mdemiralp

Yak sigaralari yak yak

2 yıl önce

Baran546421

Yazarken duygulandim aq

1 yıl önce

forhan

live ile leave her ikisinin okunuşu çok benzer olduğundan yanlış yaptım

4 yıl önce

Selcen_Ozturk

leave'deki i sesi çok daha uzundur. ayrıca anlamdan da çıkarabilirsiniz. "I do not want to live you" diye bir cümle mümkün değildir.

4 yıl önce

aydinmetin09

ben dogru yaptim

2 yıl önce

baki_karakus

"ben senin ayrılmanı istemiyorum" nasıl çevrilir?

4 yıl önce

Viforvendetta

i dont want you to leave

4 yıl önce

BBAydin

To olmamalı gibi geldi bana ama yine de emin olamadım. I don't want you leave daha yakın sanki...

3 yıl önce

incikin_

Senden ayrılmak istemiyorum. (Seni bırakmak istemiyorum. Kalıp: want to do something
=Bizzat bir şey yapmak istemek ("not" gelirse istememek)

I don't want to leave you.

Ben senin ayrılmanı istemiyorum.
Kalıp: want SOMEBODY to do something
=BİRİNİN bir şey yapmasını istemek. (Dolayısıyla "want" ve "to leave" arasına "you" girdi.

I don't want you to leave.

2 yıl önce

cnplttt

Ayrılmanı istemiyorum ile ayrılmak istemiyorum un farkı ne mantık aynı

2 yıl önce

MTAHN

ayrılmanı istemiyorum diye çevirdim

2 yıl önce

nevzetay

I do not ,olumlu kelimeyi olumsuz yapmıyor mu?

1 yıl önce

OrhanSeker

aga be yak yak ----'''

1 yıl önce

mustafa196307

You kelimesinin başında den dan anlamı içeren from neden yok you tek başında senden anlamına geliyor mu?

6 ay önce

Eysan629

Üğüğü, çok acıklı

6 ay önce

OktayTolga1

Senden derken bir yonelme. Kelimesi kullanilmamis nasil sendennoluyor

5 ay önce

Han943939

Ne olur gitme aşgım yazdım neden olmadı

5 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.