"I do not want to leave you."

Çeviri:Ben seni terk etmek istemiyorum.

May 29, 2014

19 Yorum

Konu önem sırasına göre

mdemiralp

Yak sigaralari yak yak

November 26, 2016

Baran546421

Yazarken duygulandim aq

March 28, 2017

forhan

live ile leave her ikisinin okunuşu çok benzer olduğundan yanlış yaptım

May 29, 2014

Selcen_Ozturk

leave'deki i sesi çok daha uzundur. ayrıca anlamdan da çıkarabilirsiniz. "I do not want to live you" diye bir cümle mümkün değildir.

May 29, 2014

Atilla216742

Selcen hanım sesler karışıyor. "i do not want to believe you" cümlesinde "believe" yerine "leave" kelime değişimi cümleyi bozmuyor. İngilizceyi yeni öğrenen kişiler olarak kelimeleri ayırmakta zaten güçlük çekiyoruz. Umarım kısa zamanda buna bir çözüm bulunur. Hata yüzdem katlamaya başladı; bu da moral bozucu oluyor.

February 11, 2015

Rdvaneterz

Ingilizceyi gerçekten bur da mi öğrendin ?

February 27, 2019

aydinmetin09

ben dogru yaptim

January 29, 2017

baki_karakus

"ben senin ayrılmanı istemiyorum" nasıl çevrilir?

December 25, 2014

Viforvendetta

i dont want you to leave

December 25, 2014

BBAydin

To olmamalı gibi geldi bana ama yine de emin olamadım. I don't want you leave daha yakın sanki...

December 17, 2015

incikin_

Senden ayrılmak istemiyorum. (Seni bırakmak istemiyorum. Kalıp: want to do something
=Bizzat bir şey yapmak istemek ("not" gelirse istememek)

I don't want to leave you.

Ben senin ayrılmanı istemiyorum.
Kalıp: want SOMEBODY to do something
=BİRİNİN bir şey yapmasını istemek. (Dolayısıyla "want" ve "to leave" arasına "you" girdi.

I don't want you to leave.

July 1, 2016

cnplttt

Ayrılmanı istemiyorum ile ayrılmak istemiyorum un farkı ne mantık aynı

June 18, 2016

MTAHN

ayrılmanı istemiyorum diye çevirdim

February 12, 2017

nevzetay

I do not ,olumlu kelimeyi olumsuz yapmıyor mu?

August 11, 2017

OrhanSeker

aga be yak yak ----'''

December 7, 2017

mustafa196307

You kelimesinin başında den dan anlamı içeren from neden yok you tek başında senden anlamına geliyor mu?

July 26, 2018

OktayTolga1

Senden derken bir yonelme. Kelimesi kullanilmamis nasil sendennoluyor

September 12, 2018

Han943939

Ne olur gitme aşgım yazdım neden olmadı

September 19, 2018

TanEr767552

You want ile leave arasında olmamı

July 31, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.