1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "I do not want to leave you."

"I do not want to leave you."

Çeviri:Ben seni terk etmek istemiyorum.

May 29, 2014

15 Yorum


mdemiralp

Yak sigaralari yak yak


Baran546421

Yazarken duygulandim aq


forhan

live ile leave her ikisinin okunuşu çok benzer olduğundan yanlış yaptım


Selcen_Ozturk

leave'deki i sesi çok daha uzundur. ayrıca anlamdan da çıkarabilirsiniz. "I do not want to live you" diye bir cümle mümkün değildir.


Atilla216742

Selcen hanım sesler karışıyor. "i do not want to believe you" cümlesinde "believe" yerine "leave" kelime değişimi cümleyi bozmuyor. İngilizceyi yeni öğrenen kişiler olarak kelimeleri ayırmakta zaten güçlük çekiyoruz. Umarım kısa zamanda buna bir çözüm bulunur. Hata yüzdem katlamaya başladı; bu da moral bozucu oluyor.


baki_karakus

"ben senin ayrılmanı istemiyorum" nasıl çevrilir?


Viforvendetta

i dont want you to leave


BBAydin

To olmamalı gibi geldi bana ama yine de emin olamadım. I don't want you leave daha yakın sanki...


incikin_

Senden ayrılmak istemiyorum. (Seni bırakmak istemiyorum. Kalıp: want to do something
=Bizzat bir şey yapmak istemek ("not" gelirse istememek)

I don't want to leave you.

Ben senin ayrılmanı istemiyorum.
Kalıp: want SOMEBODY to do something
=BİRİNİN bir şey yapmasını istemek. (Dolayısıyla "want" ve "to leave" arasına "you" girdi.

I don't want you to leave.


cnplttt

Ayrılmanı istemiyorum ile ayrılmak istemiyorum un farkı ne mantık aynı


MTAHN

ayrılmanı istemiyorum diye çevirdim


nevzetay

I do not ,olumlu kelimeyi olumsuz yapmıyor mu?


mustafa196307

You kelimesinin başında den dan anlamı içeren from neden yok you tek başında senden anlamına geliyor mu?


OktayTolga1

Senden derken bir yonelme. Kelimesi kullanilmamis nasil sendennoluyor


TanEr767552

You want ile leave arasında olmamı

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.