A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"The hats"

Fordítás:A kalapok

4 éve

10 hozzászólás


csongor79

Kalapok nem fogadta el miért magyarul a többes szám elé nem kell minden esetben névelő?..?

4 éve

Astroth

Mert a példamondatban viszont van névelő :)

3 éve

GyengeLszl1

Mondjuk akkor a képen se sapka legyen ha már "hat"

3 éve

_attila_

a sapka az a cap

2 éve

BFGX

"a sapkák" miért nem jó?

4 éve

PatrciaKal13

azért mert az úgy van angolul hogy:"cap"

1 éve

galpk30

azért, mert a sapka az angolul "cap"

3 éve

CojocriuBi1

Mert nem kalap és kész

7 hónapja

gajdi02

a sapkák miert nem jo?

2 éve

Gera425522

A sapkák azért nem jó mert az cap

6 hónapja