"Gazeta zawiera teksty."

Tłumaczenie:The newspaper contains texts.

4 lata temu

9 komentarzy


Puchatek26

Dlaczego nie include?

4 lata temu

dawidhodura

Bo to jest Duolingo i tego nie zrozumiesz...

4 lata temu

sobmar
sobmar

:D popieram w całej rozciągłości, chociaż uwielbiam ten serwis :)

3 lata temu

Dawid126199

Ponieważ include oznacza coś w środku albo że jest to tylko część i oprócz tego jest jeszcze coś np. The package includes the computer, program, disks and a manual. A contains oznacza zawarcie w wartości np. This glass contains water.

1 rok temu

Masztobar
Masztobar

A dlaczego nie "the newspaper contains the texts"?

2 lata temu

Mariusz898379
Mariusz898379

bo to "te teksty" z rodzajnikiem określonym, a tego nie ma w oryginale

2 miesiące temu

MarylkaG
MarylkaG

Po wyjasnieniu Davida/with all respect/ rozumiem jeszcze mniej

4 miesiące temu

Mariusz898379
Mariusz898379

cointain - niem. beinhalten (zawierać). Jak pisał David. W szklance jest woda, w zbiorniku paliwo, a w gazecie teksty... include - niem. befassen (obejmować). A tu np. prenumerata obejmuje też wydanie cyfrowe. Do gazety dołączana jest płyta, film. Kwota z podatkiem. Komputer z oprogramowaniem, itd.

2 miesiące temu

Jacek210648

Również nie wiem czemu brak include

1 rok temu
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.