Το Duolingo είναι ο πιο δημοφιλής τρόπος για να μάθεις ξένες γλώσσες σε όλο τον κόσμο. Και το καλύτερο; Είναι 100% δωρεάν!

"Do not stay with him!"

Μετάφραση:Μην μείνεις μαζί του!

πριν από 4 χρόνια

11 σχόλια


sofiametaxa

το μην χάνει το "ν" διότι η επόμενη λέξη αρχίζει από "μ"

πριν από 4 χρόνια

glavkos
glavkos

διατηρούν το τελικό ν οι λέξεις : την, στην, δεν, μην, αυτήν

http://bit.ly/TXxH6Y

πριν από 4 χρόνια

Alexandra Z

... "όταν η λέξη που ακολουθεί αρχίζει από φωνήεν ή από στιγμιαίο σύμφωνο, δηλαδή τα γράμματα κ, π, τ, τις διφθόγγους μπ, ντ, γκ, τσ και τζ και τα διπλά ξ και ψ. Πριν από όλα τα άλλα γράμματα, το τελικό ν παραλείπεται."

πριν από 4 χρόνια

glavkos
glavkos

σωστά ...αλλά για το "μην" ισχύει ο κανόνας που ανέφερα παραπάνω.

πριν από 4 χρόνια

Delequesce7

Why is it μείνεις instead of μείνε or μείνετε

πριν από 3 χρόνια

jeanprendiville

I would also like to ask this question. I thought it would be the simple imperative. Is it because it is negative, "μείνε μαζί του" but " μην μείνεις μαζί του", using the subjunctive ?

πριν από 2 χρόνια

ssurprize
ssurprize

Yes, you are correct. In the negative, the subjunctive form of the verb is used!
:)

πριν από 2 χρόνια

jeanprendiville

Many thanks Ssurprize, I am a slow learner. You already told me a few months ago when you explained the subjunctive! Hopefully this time I won't forget. :-)

πριν από 2 χρόνια

tasos2014

(Μη στέκεσαι με αυτόν)γιατί είναι λάθος?

πριν από 2 χρόνια

ssurprize
ssurprize

Για το "στέκομαι" υπάρχει άλλη λέξη = stand.

πριν από 2 χρόνια

George351044

Δεν ακουγεται καλα

πριν από 10 μήνες