"What are the conditions?"

Fordítás:Mik a feltételek?

May 29, 2014

9 hozzászólás


fabricius1

A feltételeket is erre javította. Hál isten csak egy betű az eltérés.

July 15, 2014

totyi1

mit jelent a felétel, szerintem ez feltétel. A válaszban kimaradt egy betű

December 17, 2014

Nitram.

Javítva, köszönjük a bejelentéseket! :)

February 12, 2015

Ferenc185239

Milyen magyar szó a felételek ??? Mert a kondíciók nincs elfogadva.! F

May 29, 2014

Engreyight

Miért van az, hogy egymás után más jelentéssel bír? Egyszer állapot, egyszer feltétel.

November 11, 2014

istvanbohm

Az angolban egy szónak nagyon sokszor több jelentése is van, és a szövegkörnyezetből derül ki, hogy melyiket is jelenti ezek közül pontosan.

November 18, 2014

DavidSimon12

Állapotok?

January 22, 2015

istvanbohm

feltételek

January 22, 2015

Fapados

Értelmetlen a felételek.

February 8, 2015
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.