"Whataretheconditions?"

Fordítás:Mik a feltételek?

4 éve

9 hozzászólás


fabricius1

A feltételeket is erre javította. Hál isten csak egy betű az eltérés.

4 éve

totyi1

mit jelent a felétel, szerintem ez feltétel. A válaszban kimaradt egy betű

3 éve

Nitram.
Nitram.

Javítva, köszönjük a bejelentéseket! :)

3 éve

Ferenc185239

Milyen magyar szó a felételek ??? Mert a kondíciók nincs elfogadva.! F

4 éve

Engreyight

Miért van az, hogy egymás után más jelentéssel bír? Egyszer állapot, egyszer feltétel.

4 éve

istvanbohm

Az angolban egy szónak nagyon sokszor több jelentése is van, és a szövegkörnyezetből derül ki, hogy melyiket is jelenti ezek közül pontosan.

4 éve

DavidSimon12

Állapotok?

3 éve

istvanbohm

feltételek

3 éve

Fapados

Értelmetlen a felételek.

3 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.