1. Forum
  2. >
  3. Temat: English
  4. >
  5. "We read a newspaper."

"We read a newspaper."

Tłumaczenie:Czytamy gazetę.

May 29, 2014

18 komentarzy


chomik01

Skąd miałam wiedzieć, że ma być przetytaliście?!?!?


marbax1

No ja wlasnie czytam gazete


marbax1

Bartek ma racje


Mateusz992179

Zapraszam do klubu. Kod UWXNGS


Urszula190950

Nie mogę przejść dalej


Julia962768

Elko gazelko trzy dwa zerko kocham angielski a wy?


Agata670894

Co to znaczy mozecie pomoc


Alice_baybe

Ja mam jakąś wadę wymowy, czy coś? Jak można źle przeczytać "a"? Zaznaczyło mi że źle...


T3uRH

Bae1qyszyqyqyqyqtqt22y22tzt2t11y24yzjjejejejejjejuzjegegzgsjszjsjajzj2zjhzrjrdhhazjejshjjdjjdjdjdjkdjjejekedjjdkzjkdkdkkd(&kd(&znsns(&ksk+&uz=^idkd=&iz&(idkdb(&owb/&odn/&own/&wowż/owkd;~oqnz$ zo^/idjd=^idbdbt([bbfbrk(|bfkfox;*bxjxn/$kzhuz(^jdjidjd+^


Barbara619212

Nie mogę nic zrobić. Nie działa!


PatrykBrow

Dobrze mówię, a pokazuje że jest źle


MarzenaZun

Dobrze piszę i pokazuje że źle napisałam


wieran

Czemu a newspaper a nie the newspaper

Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.