1. Forum
  2. >
  3. Konu: Russian
  4. >
  5. "Я много где жил."

"Я много где жил."

Çeviri:Ben birçok yerde yaşadım.

April 22, 2019

6 Yorum


Qmr963491

bu cumle bence yanlis


Glxanm3

Во многих местах


SadiBorano

Ben çok yerde yaşadım. diye cevapladım. Yazım hatanız var. Ben 1cok yerde yaşadım. diye doğru buldu ancak. bu cevap ta çok tuhaf. Türkçe'de sayı ve kelimenin birleştirilip kullanıldığı bir kelime şekli yok. 1cok değil birçok olmalıydı.....


Krat842320

Diger bir yerde "я жил много где" burada cok farklı neden anlamadım


ceyhun159479

Bu cümlenin bu şekilde kurulmuş olması bana çok anlamsız geldi. Bu bir kalıp olabilir mi ?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.