"Çocuk adamı görüyor."

Çeviri:The child sees the man.

4 yıl önce

19 Yorum


Maliyanikara

Görüyor değil de görür demesi lazım sanki

4 yıl önce

Selcen_Ozturk

aynı sorunun cevabı aşağıda var:

see fiili -ing ekiyle kullanıldığında anlamı değişir, o yüzden "see" haliyle hem geniş hem şimdiki zaman manasına gelir. "stative verbs" diye aratıp bu tip fiiler hakkında bilgilere ulaşabilirsiniz.

3 yıl önce

HseyinEnes15

Bence de

2 ay önce

Tmezgitci

He she it gelirse fiil geniş zamanda -s takısı alır.

4 yıl önce

cumxxi

Sadece a harfi nedeniyle yanlış dedi ya :) peki a neden onu anlamadım

4 yıl önce

AcelyaKurcoglu

Sanırım ''man'' yerine ''men'' yazdınız . İngilizcede man'in çoğul hali ''mans'' değil ''men'' dir. Bu yüzden siz ''man'' yerine ''men'' yazınca adam değil adamlar demiş oldunuz.

3 yıl önce

cumxxi

A yı koymak zorundamıyız zaten child dedik.

4 yıl önce

mkarakus1

cümle şimdiki zaman gibi görünüyor bu yüzden is + fiile ing takısı eklenmeli

4 yıl önce

Selcen_Ozturk

see fiili -ing ekiyle kullanıldığında anlamı değişir, o yüzden "see" haliyle hem geniş hem şimdiki zaman manasına gelir. "stative verbs" diye aratıp bu tip fiiler hakkında bilgilere ulaşabilirsiniz.

4 yıl önce

tunahanaras

Tamam geniş zamanlı fiiller başlığı altında otomatikman geniş zaman düşünüyoruz ama bu gibi bilgilerin önceden verilmesi gerekir diye düşünüyorum

4 yıl önce

AyhanSAVAS

Merhaba cümlede çocuğun child, kid, boy ayrımını nasıl yapacağız

4 yıl önce

tugce786200

child ve kid cinsiyetsiz kelimeler. boy ise oğlan demek. erkek çocuktan bahsediyorsan boy dersin, cinsiyet belirtmek istemiyorsan da kid veya child kullanabilirsin.

1 yıl önce

baroska0

Peki sees ne işe yarıyor? Başa he yada she geldiği zaman mi sees oluyor. Cevap verin artik

4 yıl önce

ayse2001

ama ben sanki şoyle diye hatırlıyorum : see fiili eğer ''anlamak'' anlamında kullanılırsa burda durum belirtir ve -ing eki almaz;fakat eğer ''görmek,görüşmek'' manasına gelirse hareket bildirdiği için -ing eki gelir.

4 yıl önce

Elanur840146

Sees olur çünkü he,she ,it s takısı alır

2 yıl önce

peniiaa

Neden başlarına the geliyor

1 ay önce

EmirhanGedik

Limon sıkıyorum çocuk adam :D

1 ay önce

ahmozk37

Pardon arkadaşlar ben bu zamana kadar çocuğu yanlışmı öğrendim chid mi oldu şimdi bu child nereye gitti birisi açıklama yapabilirmi acaba

1 ay önce

sacid586981

Bak buraya çocuk adam uyuma

4 gün önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.