1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Your house is a palace."

"Your house is a palace."

Çeviri:Senin evin bir saray.

May 30, 2014

5 Yorum


HasanAliEL1

Sizin eviniz bir saraydir.Daha resmi olmaz mi. HASAN ALİ


erhansinanakman

Home ve house arasindaki fark nedir ?


MahmutNedim

'Home' yuva anlamında kullanılıyor 'house' evin dış görünümü anlamında kullanılıyor Buradan ayrıntılı şekilde okuyabilirsiniz

https://forum.duolingo.com/comment/12786417/House-Home-Fark%C4%B1


HasanAliEL1

Home ile house arasındaki ilişki nasıldır

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.