1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "O çok fazla bira içer."

"O çok fazla bira içer."

Çeviri:He drinks too much beer.

May 30, 2014

16 Yorum


OzanBal

"He drinks beer too much" nasıl kabul edilmiyor. Aklım almıyor doğrusu..


Ender_M_G

Raporla.. "Benim cevabım kabul edilmeli"


LeoHamza2

Aynen bende oyle yaptim


merGkdoan

so much ile to much farkı sayılabilen ve sayılamayan mı?


CigdemFurat

"too" negatif dusunce oldugunda soylenir diye biliyorum


ChanandlerBong07

So much ve too much ikiside çok fazla anlamına gelmiyor mu neden . yanlış


chcookie

Too much gereğinden fazla anlamında


GoncaRabia

Too many sayılabilenler için mi kullanılıyor


BasriOzdmr

"He drinks beer too much" anlam olarak karşılıyor ama neden kabul edilmedi. gramer olarak hata mı var?


a.yavuz

Very much beer yanlış mı olur


osenturk

He drinks beer to much dedim kabul etmedi


sablenimbu

To değil too olacak


halenuryelman

He drinks beer so much. Neden yanlış?


KandemirEmre

he drinks beer too much kabul edilmeli


Fatma145157

Very much neden olmuyor lütfen açıklar mısınız


EnesTelli

He drinks so much beer. Neden kabul olmuyor acaba?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.