1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "O çok fazla bira içer."

"O çok fazla bira içer."

Çeviri:He drinks too much beer.

May 30, 2014

9 Yorum


merGkdoan

so much ile to much farkı sayılabilen ve sayılamayan mı?

May 30, 2014

ChanandlerBong07

So much ve too much ikiside çok fazla anlamına gelmiyor mu neden . yanlış


OzanBal

"He drinks beer too much" nasıl kabul edilmiyor. Aklım almıyor doğrusu..


chcookie

Too much gereğinden fazla anlamında


a.yavuz

Very much beer yanlış mı olur


osenturk

He drinks beer to much dedim kabul etmedi


Tahaozr

Bunlarda hep içiyo arkadaş


BasriOzdmr

"He drinks beer too much" anlam olarak karşılıyor ama neden kabul edilmedi. gramer olarak hata mı var?


EmreKan1

he drinks beer too much kabul edilmeli

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.