1. Forum
  2. >
  3. Konu: Russian
  4. >
  5. "Здравствуйте, я Иван Чернов."

"Здравствуйте, я Иван Чернов."

Çeviri:Merhaba, ben İvan Çernov.

April 24, 2019

11 Yorum


vedatsevim

Galiba telefonda bizi göremedikleri için,bu konuşan der gibi olabilir


AzerbaijanArmy7

V daha güzel söylüyordu "здраствуйте " sjsjsj X)


Nurka17233

neden alo ben ivan cernov da ben yerine bu yaziliyor. yani алло это иван чернов.niye bu yaziliyor ben diyoruz.yani bu cumkede merhabani alo ile deyissek я это olur?


Alparslancmn

Eğer bir dili öğrenmek istiyorsan önce o toplumun kültürünü öğrenmelisin. Bizden farklı kültüre sahipler bu yüzden cümle kurma şekilleri ve kalıpları bizden çok çok farklı. Bu dili öğrenirken mümkünse Türkçeyi unut çünkü rusçada kurmak istediğin cümleyi asla Türkç düşünüp Türkçeden çevirmezsin Rusça düşünürsün ve Rusların kültürlerini benimsersin...


Lisa170827

Aynen katılıyorum sana


Mami760995

İvan yazmış olmama rağmen neden yazım yanlışı diyor


Kamilalr1

Ya yeter düzeltin lütfen çalaşamıyorum


Lisa170827

Hata yokki neresini düzelticekler


sanem625103

sondaki te eki merhabalar anlamına gelir


DemetYagci

Merhaba yazmak neden bu kadar zor

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.