1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The youth eat in the garden."

"The youth eat in the garden."

Çeviri:Gençler bahçede yerler.

May 30, 2014

33 Yorum


BoUnDLeSS_724

Child-children, person-people ya da man-men gibi youth da young'ın çoğuludur.


ismail629073

Benden de bir teşekkür


WhiteFang-07

Güzel yazı takibe başladım seni BoUnDLeSS_724


ozcangursoy

gençler yerine gençlik çevirisi hatalımıdır?


0o0o0o0oo

Değil eklenmemiş. ben de öyle yazdım.


opsiyonel-kisi

gençlik bahçede yer yanlış mı?


OrsanAltan

Aslında doğru olması lazım


Musa-Alp

"the youth" kullanıldığında sonrasında ki fiil s takısı almıyor, ama community kullanıldığında sonrasında ki fiil s takısı alıyor. bakıldığında ikisi de çoğulu ifade ediyor kesin bir fark elde etmek de zorlandım.


MahmutNedim

'Youth' 'young' ın çoğuludur ama 'community' bir topluluk kelimesidir bu kelimerde '-s' takısı gelir mesela 'everybody' "Everybody knows" İnşallah açıklayabilmişimdir


YusufKk9

Youth - Gençler/Gençlik olarak belirtilmiş, "Gençlik bahçede yer" yazmıştım kabul etmedi...


sudenisakizilca

Blablablablablablabla


SNAN959978

"Gençler bahçede yemek yerler" dememi yanlış olarak kabul etti.


Ahmet310977

"Gençler bahçenin içinde yerler" olarak yazdım ama hata verdi.


googleplay8

Burada içinde diye bir kelime yok in kelimesi olsaydı böyle diyebilirdik


dlraydnnn

In the garden diyor ama


Oz_..

Gençlik...olabilir..


-PJM-

"Gençlik bahçede yer" düzeltin şunu kabul etmiyor.


NehirAgrba

Niye her şeye itiraz ediyorsunuz merak ediyorum


WhiteFang-07

BiUnDLeSS_724 haklı bu yüzden onu takip ediyorum


bacio_

the youths desek dogru olurmuydu, youth ve youths her ikiside gençler anlamında kullanılıyor, farkedermi?


ozlena

Yout genç demek değil mi çoğul mu?


n.oykus_58

Young genç düzensiz olarak youth gençler demektir


geronymoo

Gençler bahçede yediler. neden olmuyor?


googleplay8

Çünkü bu geniş zaman. Sizin dediğiniz geçmiş zaman.


emine931716

Gencler bahcede yiyecekler dedim olmadi niye ki yerler demem gerekiyormus. Anlamadim?


googleplay8

Sizin cümleniz gelecek zaman. Ama cümle geniş zaman


mel.like

Filin zamn kiplerini nasıl anlıyorsunuz


zeynep01122004

The youth diyor bir genç olmaz mı


Ozcep

Kaliplari ezberlemek lazim, the youth , the aldigi zaman cogul gencler oluyor


googleplay8

The ile alakası yok. Young varsa tekil, youth varsa çoğul bu kadar basit


n.oykus_58

Hayır youth düzensiz kelimedir the ile alakası yok

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.