A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"How many dollars?"

Fordítás:Hány dollár?

4 éve

5 hozzászólás


Fly0001
Fly0001

Hány - mennyi ugyanaz

4 éve

Nitram.
Nitram.

Nem teljesen, a "hány" a magyarban főleg a megszámlálható dolgokra érvényes (például soha nem mondunk olyat, hogy "hány víz van a pohárban?"), a "mennyi" pedig elsősorban a megszámlálhatatlan dolgokra használatos.

Mindenesetre elfogadtuk a "Mennyi dollár?"-t is.

3 éve

GyrgyFnyes1
GyrgyFnyes1

Mert számomra a dollár is "megszámlálhatatlan".

2 éve

turcsantam

be kell jelenteni...

4 éve

Harga
Harga

Még nem próbáltam ki. Vajon azt is jelenti, hogy: "Milyen sok dollár."?

10 hónapja