Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Biz odayı sandalyelerle doldururuz."

Çeviri:We fill the room with chairs.

4 yıl önce

7 Yorum


mlhynk33

'' with '' kişileri de kullanılır örneğin. ''I will walk with you '' '' by '' cansız nesneler ile kullanılır örneğin . '' Will you go by bus ? '' milleti kandırmayın

2 yıl önce

YaarOyunda

Çok teşekkürler

1 yıl önce

smanovic

Neden with the chairs kabul edilmiyor

4 yıl önce

HasanHusey2

Chairs çoğul olduğu için

3 yıl önce

samet.demir

fill yerine başka bir kelime kullanamazmıyız

2 yıl önce

KSKbeyzaKSK

sandalyeleri diyor sandalyeleri yazanda tek bjr şık var neden kafanız karıştı anlamıyorum

1 yıl önce