"Biz odayı sandalyelerle doldururuz."

Çeviri:We fill the room with chairs.

May 30, 2014

7 Yorum


mlhynk33

'' with '' kişileri de kullanılır örneğin. ''I will walk with you '' '' by '' cansız nesneler ile kullanılır örneğin . '' Will you go by bus ? '' milleti kandırmayın

May 3, 2016

Yaarkaiz

Çok teşekkürler

July 30, 2017

smanovic

Neden with the chairs kabul edilmiyor

May 30, 2014

HasanHusey2

Chairs çoğul olduğu için

November 13, 2014

samet.demir

fill yerine başka bir kelime kullanamazmıyız

February 24, 2016

KSKbeyzaKSK

sandalyeleri diyor sandalyeleri yazanda tek bjr şık var neden kafanız karıştı anlamıyorum

July 26, 2017
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.