1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Biz odayı sandalyelerle dold…

"Biz odayı sandalyelerle doldururuz."

Çeviri:We fill the room with chairs.

May 30, 2014

17 Yorum


smanovic

Neden with the chairs kabul edilmiyor


asya1222

We fill the room chaires


HasanHusey2

Chairs çoğul olduğu için


samet.demir

fill yerine başka bir kelime kullanamazmıyız


mlhynk33

'' with '' kişileri de kullanılır örneğin. ''I will walk with you '' '' by '' cansız nesneler ile kullanılır örneğin . '' Will you go by bus ? '' milleti kandırmayın


Ali937794

With ile görevi görür.Sandalyelerle / San dalyeler ile. Aynı şey.


Yaarkaiz

Çok teşekkürler


KSKbeyzaKSK

sandalyeleri diyor sandalyeleri yazanda tek bjr şık var neden kafanız karıştı anlamıyorum


atikus55

with chairs diyebilmek için chairs'in doldurma eylemini yapması gerekir. By olmalı.


gamzeuak1

By "yakınında" değil miydi?? "Sandalyelerle doldururuz" anlamı nasıl çıkıyor??


erdemsaglam

"we fill the room up with chairs" da doğru olmuyor mu?


Azmi282926

We fill in the room with chairs...... olmaz mı??


gamzeuak1

Hayır çünkü "in" odanın icindeki bir nesne ya da kişi anlamını katar ki cumlede boyle bi anlam yok


tim517487

With kelimesi secenekler arasina kinulmamis ?


sezgin96161

We fill with chairs the room .neresi yanlıs siz ingilizce bildiginize eminmisiniz


atikus55

yukarıdaki cümleye dikkatle bakınız. We fiil the room with chairs. siz we fill with chairs. yazıyorsunuz.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.