"No,notuntilyouopenit."

Çeviri:Hayır, sen onu açana kadar değil.

4 yıl önce

7 Yorum


HakanBoz3

çok anlamsız bir cümle değil mi?

4 yıl önce

ElmiraWins

Aynen ya cidden çok saçma bir cümle, kelimelerin hepsini bilsemde ortaya cümle çıkaramadım

3 yıl önce

nahit12

aynen katılıyorum...bazan cumleyı yazarken yanlıs ıfadesı cıkıyor..o daha kotu...

2 yıl önce

MssRabbit

'hayır açana kadar değil' niye olmuyor?

4 yıl önce

BW3qr

UNTİL NE DEMEK ACABA VE NASIL KULLANILIR

2 yıl önce

ersinturac

Until: kadar anlamına geliyor. Küçük kardeşi olan “till” kelimesi de aynı anlama geliyor ve aynı şekilde kullanılıyor: I will not talk to you again until I die. - Seninle ölene kadar bir daha konuşmayacağım. Kazanıncaya kadar denemeye devam edecekler. - They will keep trying until they win , until tomorrow- yarına kadar , until X : x kadar filan fıstık işte..

2 yıl önce

OmerHaciog1

"Sen onu açana kadar değil." Anlamı tam olarak bu karşılıyor. Zaten başında da muhtemelen bir cümle olduğu için anlamsız gelebilir Yılmayın devam

1 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.