"No, not until you open it."

Çeviri:Hayır, sen onu açana kadar değil.

May 30, 2014

8 Yorum

Konu önem sırasına göre

HakanBoz3

çok anlamsız bir cümle değil mi?

December 5, 2014

ElmiraWins

Aynen ya cidden çok saçma bir cümle, kelimelerin hepsini bilsemde ortaya cümle çıkaramadım

December 14, 2015

nahit12

aynen katılıyorum...bazan cumleyı yazarken yanlıs ıfadesı cıkıyor..o daha kotu...

June 27, 2016

MssRabbit

'hayır açana kadar değil' niye olmuyor?

May 30, 2014

BW3qr

UNTİL NE DEMEK ACABA VE NASIL KULLANILIR

March 10, 2016

ersinturac

Until: kadar anlamına geliyor. Küçük kardeşi olan “till” kelimesi de aynı anlama geliyor ve aynı şekilde kullanılıyor: I will not talk to you again until I die. - Seninle ölene kadar bir daha konuşmayacağım. Kazanıncaya kadar denemeye devam edecekler. - They will keep trying until they win , until tomorrow- yarına kadar , until X : x kadar filan fıstık işte..

July 28, 2016

ktankuter

"hayır, sen onu açmadan önce" olabilir mi?

June 5, 2016

OmerHaciog1

"Sen onu açana kadar değil." Anlamı tam olarak bu karşılıyor. Zaten başında da muhtemelen bir cümle olduğu için anlamsız gelebilir Yılmayın devam

June 3, 2017
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.