1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "No, not until you open it."

"No, not until you open it."

Çeviri:Hayır, sen onu açana kadar değil.

May 30, 2014

13 Yorum


HakanBoz3

çok anlamsız bir cümle değil mi?


nahit12

aynen katılıyorum...bazan cumleyı yazarken yanlıs ıfadesı cıkıyor..o daha kotu...


ElmiraWins

Aynen ya cidden çok saçma bir cümle, kelimelerin hepsini bilsemde ortaya cümle çıkaramadım


MssRabbit

'hayır açana kadar değil' niye olmuyor?


BW3qr

UNTİL NE DEMEK ACABA VE NASIL KULLANILIR


ersinturac

Until: kadar anlamına geliyor. Küçük kardeşi olan “till” kelimesi de aynı anlama geliyor ve aynı şekilde kullanılıyor: I will not talk to you again until I die. - Seninle ölene kadar bir daha konuşmayacağım. Kazanıncaya kadar denemeye devam edecekler. - They will keep trying until they win , until tomorrow- yarına kadar , until X : x kadar filan fıstık işte..


mardinli.ibo

Bu ne saçma bir cümle


sukru.ayar

Sen onu açincaya kadar olmaz, olmaz mıydı?


BAAKSahin

Acincaya kadar da ki inca ekini karsilayan bir kelime yok orada


Halilzkann

Hayir sen acana kadar degil dedim yanlis saydi


Ravzanur_Bts24

çokkk anlamsız bir cümle yawww

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.