1. Forum
  2. >
  3. Konu: Russian
  4. >
  5. "Нет, у него нет брата."

"Нет, у него нет брата."

Çeviri:Hayır, onun abisi yok.

April 27, 2019

9 Yorum


eco425107

Niye "hayır, onun erkek kardeşi yok"u kabul etmedi?


berk_35

"Hayır, onun kardeşi yok" cevabını kabul etmedi. брат erkek kardeş manasına da gelir.


hdjdshsuu

него burda neden işlendi


Niluu3

него- onun (erkek) неё- onun (kadin) manasinda.. burada ne anlamda oldugunu bilmediyimiz için неё ve него ikisi de uygun


EprH15

Onun demek için ''его'' ve ''её'' kullanılmıyor mu normal olarak? Bu alıştırmada farklı bir ek kullanılmasını pek anlayamadım. Açıklar mısın?


ALYALK

hayır, onun abisi yok.


baturalpbera

Büyüklük küçüklük belirtilmemiş erkek kardeş брат değilmi?abi ne ya gerçekten gitti bi can daha


SpartanScy

Evet, cevap hatalı. Büyük erkek kardeş, küçük kardeş diye belirtilmediği sürece брат karşılığı olarak abi de olur kardeş de olur... Gitti bi can boşa.. neyse...


Hakan852222

Брат--Erkek kardeş demek bu dualingonın ruscası çok berbat ve yalnıştır gerçekten artık insanı okumaktan soğutuyorlar...

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.