"Biz son aşamadayız."

Çeviri:We are at the final stage.

4 yıl önce

20 Yorum


husonet

at kullanım amacı nedir

3 yıl önce

Slyvantes

at te olur in de. Ama in daha bi içinde bulunulan son durum için uygun olur. at daha genel olarak kullanılır geniş zaman gibi

2 yıl önce

talihsiz

"We are in the last stage." olabilir mi? Doğru olduğundan emin olmadığım için geri bildirimde bulunmadım.

4 yıl önce

Rftyklmz
Rftyklmz

aynen bende bunu soracaktım

2 yıl önce

ElmiraWins

Stage sahne değil miydi

3 yıl önce

hcelenk
hcelenk

Stage yerine "level" olamaz mı?

4 yıl önce

Slyvantes

Stage daha genel bi tabir level yapılan işe göre daha spesifik bir seviyeyi belirtir. İkisi de pektabii kullanılabilinir

2 yıl önce

kbratis

Ben dogru yaptigim halde kabul etmedi

3 yıl önce

cagriozkaya

We are at the last step olma ihtimali?

4 yıl önce

Slyvantes

Olabilir ama mesleki kullanıma uygun değil

2 yıl önce

poncikgirl

"at " neden kullanılıyor ?

2 yıl önce

ersinturac

at: -de,-da ekini kazandırıyor kelimeye.biz son aşamaDAyız

we(biz) are(yardımcı fiil) at(da) the final stage(son aşama)

2 yıl önce

hsnky0110

We are last level. Kullanılamaz mı

3 yıl önce

Slyvantes

We are at last level. Mümkün

2 yıl önce

Mihmandar

"we are on last step"bu şekilde olur mu?

1 yıl önce

ZeoAydn

We are at last stage yazdım kabul etmedi cok sacma amk

1 yıl önce

Architect987

We are at the last level ? Niye olmasın , bence daha da iyi

8 ay önce

Ergul503587

Doğru yaptığım halde hata verdi...

8 ay önce

hilal___lcy

buradaki the harfini anlamadım

4 yıl önce

rasitabanoz

"genel" bir aşama değil, son derken "belli" bir aşamayı kastetmiş.

4 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.