1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Biz son aşamadayız."

"Biz son aşamadayız."

Çeviri:We are at the final stage.

May 30, 2014

26 Yorum


sezai.ozarslan

"We are in the last stage." olabilir mi? Doğru olduğundan emin olmadığım için geri bildirimde bulunmadım.


Rftyklmz

aynen bende bunu soracaktım


husonet

at kullanım amacı nedir


Slyvantes

at te olur in de. Ama in daha bi içinde bulunulan son durum için uygun olur. at daha genel olarak kullanılır geniş zaman gibi


ElmiraWins

Stage sahne değil miydi


Meral485505

end neden kabul olmadı


poncikgirl

"at " neden kullanılıyor ?


ersinturac

at: -de,-da ekini kazandırıyor kelimeye.biz son aşamaDAyız

we(biz) are(yardımcı fiil) at(da) the final stage(son aşama)


hcelenk

Stage yerine "level" olamaz mı?


Slyvantes

Stage daha genel bi tabir level yapılan işe göre daha spesifik bir seviyeyi belirtir. İkisi de pektabii kullanılabilinir


kbratis

Ben dogru yaptigim halde kabul etmedi


MetinGamer

We are in the last stage. olmali translatede verilmis


hsnky0110

We are last level. Kullanılamaz mı


Slyvantes

We are at last level. Mümkün


MaintenanceEng

"we are on last step"bu şekilde olur mu?


Architect987

We are at the last level ? Niye olmasın , bence daha da iyi


Ergul503587

Doğru yaptığım halde hata verdi...


cagripnr

we are at the last level ?


Noobcyberg

in kabul etmedi at diyecekmişiz :=)


blackpink657

"The at - at the" ne farkeder ???


OkanKaya335519

' We are in the last phase' kullanılamaz mı ? :)


Liena001

'Last stage' d olabilir


DAMLA812284

Karikatüreler cok eğlenceli


lalelalelale

Lütfen anlamsız karikatürleri kaldırın.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.