1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Biz son aşamadayız."

"Biz son aşamadayız."

Çeviri:We are at the final stage.

May 30, 2014

21 Yorum


husonet

at kullanım amacı nedir

July 22, 2015

Slyvantes

at te olur in de. Ama in daha bi içinde bulunulan son durum için uygun olur. at daha genel olarak kullanılır geniş zaman gibi

January 11, 2016

talihsiz

"We are in the last stage." olabilir mi? Doğru olduğundan emin olmadığım için geri bildirimde bulunmadım.

June 25, 2014

Rftyklmz

aynen bende bunu soracaktım

April 9, 2016

hcelenk

Stage yerine "level" olamaz mı?

June 29, 2014

Slyvantes

Stage daha genel bi tabir level yapılan işe göre daha spesifik bir seviyeyi belirtir. İkisi de pektabii kullanılabilinir

January 11, 2016

ElmiraWins

Stage sahne değil miydi

October 24, 2015

poncikgirl

"at " neden kullanılıyor ?

July 31, 2016

ersinturac

at: -de,-da ekini kazandırıyor kelimeye.biz son aşamaDAyız

we(biz) are(yardımcı fiil) at(da) the final stage(son aşama)

July 31, 2016

kbratis

Ben dogru yaptigim halde kabul etmedi

October 21, 2015

cagriozkaya

We are at the last step olma ihtimali?

October 9, 2014

Slyvantes

Olabilir ama mesleki kullanıma uygun değil

January 11, 2016

hsnky0110

We are last level. Kullanılamaz mı

April 15, 2015

Slyvantes

We are at last level. Mümkün

January 11, 2016

Mihmandar

"we are on last step"bu şekilde olur mu?

July 7, 2017

ZeoAydn

We are at last stage yazdım kabul etmedi cok sacma amk

September 5, 2017

Architect987

We are at the last level ? Niye olmasın , bence daha da iyi

March 25, 2018

Ergul503587

Doğru yaptığım halde hata verdi...

April 7, 2018

ekrem557498

We are the final stage. Kabul etmiyor

October 11, 2019

hilal___lcy

buradaki the harfini anlamadım

May 30, 2014

rasitabanoz

"genel" bir aşama değil, son derken "belli" bir aşamayı kastetmiş.

June 6, 2014
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.