Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Biz son aşamadayız."

Çeviri:We are at the final stage.

0
4 yıl önce

18 Yorum


husonet

at kullanım amacı nedir

5
Cevap ver3 yıl önce

Slyvantes

at te olur in de. Ama in daha bi içinde bulunulan son durum için uygun olur. at daha genel olarak kullanılır geniş zaman gibi

1
Cevap ver2 yıl önce

talihsiz

"We are in the last stage." olabilir mi? Doğru olduğundan emin olmadığım için geri bildirimde bulunmadım.

4
Cevap ver4 yıl önce

Rftyklmz
Rftyklmz

aynen bende bunu soracaktım

0
Cevap ver2 yıl önce

ElmiraWins

Stage sahne değil miydi

3
Cevap ver2 yıl önce

hcelenk

Stage yerine "level" olamaz mı?

2
Cevap ver4 yıl önce

Slyvantes

Stage daha genel bi tabir level yapılan işe göre daha spesifik bir seviyeyi belirtir. İkisi de pektabii kullanılabilinir

0
Cevap ver2 yıl önce

kbratis

Ben dogru yaptigim halde kabul etmedi

2
Cevap ver2 yıl önce

cagriozkaya

We are at the last step olma ihtimali?

1
Cevap ver3 yıl önce

Slyvantes

Olabilir ama mesleki kullanıma uygun değil

0
Cevap ver2 yıl önce

poncikgirl

"at " neden kullanılıyor ?

1
Cevap ver2 yıl önce

ersinturac

at: -de,-da ekini kazandırıyor kelimeye.biz son aşamaDAyız

we(biz) are(yardımcı fiil) at(da) the final stage(son aşama)

4
Cevap ver12 yıl önce

hsnky0110

We are last level. Kullanılamaz mı

0
Cevap ver3 yıl önce

Slyvantes

We are at last level. Mümkün

1
Cevap ver2 yıl önce

Mihmandar

"we are on last step"bu şekilde olur mu?

0
Cevap ver1 yıl önce

ZeoAydn

We are at last stage yazdım kabul etmedi cok sacma amk

0
Cevap ver11 ay önce

Architect987

We are at the last level ? Niye olmasın , bence daha da iyi

0
Cevap ver4 ay önce

Ergul503587

Doğru yaptığım halde hata verdi...

0
Cevap ver4 ay önce