1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "I have only won by a few sec…

"I have only won by a few seconds."

Fordítás:Csak néhány másodperccel nyertem.

May 30, 2014

6 hozzászólás


szanyizoltan

Istenem.... A csak-ot a végére írtam,és nem jó. Kezdek begolyózni ettől a programtól.


BelaKosa

Inkább jelentsd, hogy az ugyanazt jelenti! El szokták fogadni a jó megoldásokat, és kérik a továbbiakat, mert így is gyarapodik a program, és te is egyre kevesebb ilyen hibával találkozol majd. :)


zsalica

Én nem tudtam leforditani. Valaki elmagyarázná?


tothcila

Nem tudom egzaktul megmagyarázni, de a "won by" valami által győzött azaz "néhány másodperc által" azaz néhány másodperccel. Sajnos nem látszik, hogy mikor tetted fel a kérdést, de én most válaszoltam. 2014.10.03. A magyarban nem egyértelmű ez a mondat. A győzelemhez nyilván a teljes időre szükségem volt, nemcsak arra a néhány másodpercre, de mi így mondjuk.


zsalica

Köszi a választ, teljesen mindegy hogy mikor tettem fel a kérdést, a magyarázat mindig jól jön.


AnnaFarkas7

Azt jelenti, hogy az utánam követjező csak néhány másodperccel maradt le a győzelemröl, tehát: csak néhány masodperccel nyertem. Renélem, tudtam segíteni - 2018. 12.15.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.