Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Onun daha fazla seyahat etmesi önemli."

Çeviri:It is important that she travels more.

0
4 yıl önce

7 Yorum


betul08

İki cümleyi birlestirirken "that"kullanılır

17
Cevap ver3 yıl önce

lycheedbylychee

"it is important she travels more" da doğru bir kalıp..

5
Cevap ver4 yıl önce

AliOrgen

Bu tarz cümleleri çevirirken zorlanıyorum, bir önerisi-tavsiyesi olan var mı?

2
Cevap ver1 yıl önce

ismailtuncel

It ve she anlamadım. Tek ozne var ama

0
Cevap ver1 yıl önce

mustafaabcsamet

bu cümleyi açıklayabilir misiniz ?

0
Cevap ver1 yıl önce

Elsort
Elsort

Bu bence şöyle de yazılabilir: "It is important her to travel more"

Ama kabul etmedi.

0
Cevap ver1 yıl önce

ismail629073

Travel yerine travels yazmalıydın ve to orada hiç olmamalıydı çünki orada bir yönelme durumu söz konusu değil

0
Cevap ver11 saat önce